پرداخت 64 مورد جهیزیه به مددجویان ملایری
کد خبر: 4079017
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

پرداخت 64 مورد جهیزیه به مددجویان ملایری

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از تحویل ۶۴ فقره جهیزیه هر کدام به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در سال گذشته خبر داد.

علی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایربه گزارش ایکنا از همدان، علی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر، امروز ۲۷ مردادماه در نشیت خبری خود، خبرنگاران را مددکار کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و گفت: اخبار و اطلاعات منتشر شده از کمیته امداد، اخبار امیدوار کننده‌ای است.

وی با بیان اینکه اخبار کمیته امداد امام خمینی به تقویت سنت انفاق، صدقه و زکات کمک می‌کند، افزود: با توجه به هجمه‌ رسانه‌های معاند و دشمنان، خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین، جهاد واقعی را انجام می دهند.

خراسانی با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در تشویق و اعتماد اگاهانه مردم به کمیته امداد، مطرح کرد: به دلیل حفظ کرامت و آبروی خانواده‌های تحت پوشش، کمیته امداد نمی‌تواند خدمات ارائه شده به تک تک خانواده‌ها را رسانه‌ای کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته با حمایت هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و رایزنی با یک بنیاد خیریه، ۱۵۰ خانواده تحت پوشش در ملایر، صاحب خانه شدند.

خراسانی با تاکید بر اینکه کمیته امداد توانست اعتبار بی‌سابقه‌ای را سال گذشته جذب کند، ادامه داد: طی چهار ماهه نخست سال گذشته ۸ هزار ۲۹۴ خانواده تحت حمایت کمیته امداد بودند که امسال به ۹ هزار و ۱۹۴ خانواده افزایش یافته است.

وی از تحویل ۶۴ فقره جهیزیه هر کدام به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امسال ۱۰۲ نوعروس به خانواده‌های تحت پوشش اداره اضافه شده است.

خراسانی مطرح کرد: چهار ماهه نخست سال گذشته، ۷۶۰ میلیون تومان از محل صندوق‌های صدقات جمع آوری شده است و امسال این مبلغ به یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مبلغ ۹۲۰ میلیون تومان زکات جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان زکات جمع آوری شده است.

خراسانی ادامه داد: سال گذشته مبلغ  سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل اکرام ایتام جمع آوری شد که امسال این مبلغ به چهار میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر  در بخش دیگری گفت: سال گذشته ۱۰۹۰ فرصت شغلی با پرداخت ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم امسال هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی با ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد کنیم، افزود: از این تعداد تاکنون ۱۸۹ شغل با پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.

خراسانی با اشاره به اینکه چهار ماهه نخست سال گذشته، ۳۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد توانمند شده‌اند، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون  ۷۱ خانواده توانمند شده و با رسیدن درآمد این خانواده‌ها به حقوق اداره کار و رفاه اجتماعی، از چرخه حمایتی اداره خارج شدند.

 

انتهای پیام
captcha