برآورده شدن مطالبات فرهنگی گلستان با تکمیل طرح های نیمه تمام
کد خبر: 4079179
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد:

برآورده شدن مطالبات فرهنگی گلستان با تکمیل طرح های نیمه تمام

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توقعات و مطالبات فرهنگی مردم گلستان با تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای کامل مصوبات سفر استانی دولت برآورده می‌شود.

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از گلستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، ۲۸ در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در سفر استانی دولت گام‌های بلندی برای اعتلای فرهنگ و هنر گلستان برداشته شد که امیدواریم بتوانیم این مصوبات را به سرانجام برسانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: درصدد هستیم در این سفر بخشی از توقعات مردم فرهنگ دوست استان گلستان به سرانجام برسد تا کام مردم از خدمات دولت سیزدهم شیرین شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه استان گلستان پایتخت اقوام و مهد فرهنگ است، توجه به توقعات فرهنگی، هنری، رسانه‌ای را جدی خواند و افزود: تمام تلاش دولت سیزدهم برطرف کردن مشکلات در حوزه‌های مختلف است در این راستا تلاش خواهیم کرد توقعات مردم به احسن وجه انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار، دیدار با استاندار، سخنرانی در نماز جمعه گرگان، دیدار با نماینده، ولی‌فقیه در گلستان، بازدید از مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی، دیدار با خانواده هنرمند شهید از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده وزیر فرهنگ و ارشاد در گلستان است.

 

 

انتهای پیام
captcha