وعده مقامات آمریکایی قابل اعتماد نیست
کد خبر: 4079219
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

وعده مقامات آمریکایی قابل اعتماد نیست

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد در ایران، گفت: وهده مقامات آمریکایی قابل اعتماد نیست.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد در ایران، اظهار کرد: وعده‌های مقامات آمریکایی قابل اعتماد نیست.

وی به ۲۹ مردادماه روز جهانی مسجد اشاره کرد و افزود: مساجد باید محور فعالیت‌های اجتماعی، اجتماعات و کار‌های خیر قرار گیرد.

آیت‌الله علما به امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان کرد: امر به معروف از موضوعاتی است که نیازمند آن است تا در مساجد بیشتر در خصوص آن صحبت شود.

امام جمعه کرمانشاه به ۲۸ مرداد سالروز کودتای انگلیسی و آمریکایی در ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا پس از گذشت سالیان طولانی هنوز غیرقابل اعتماد است و درحال نادیده گرفتن منافع ایران و هوز هم این موضوع ادامه دارد.

وی افزود: پس از جنگ سه روزه غزه و به شهادت رسیدن تعدادی از فلسطینیان مقاومت مردم مظلوم غزه به نتیجه رسید و رژیم صهیونیستی مجبور به عقب‌نشینی شد.

آیت‌الله علما به هفته دوم شهریورماه مصادف با هفته دوم دولت نیز اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور انسان صالح و سالمی است و خدمات بسیاری به جمهوری اسلامی ارائه کرده است و قصد دارد در کشور تحول ایجاد کند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان به اول شهریورماه به سالروز شهادت شهید لاجوردی به دست منافقین اشاره و افزود: در شب ۲۸ مرداد حکومت پهلوی برای حفظ قدرت اقدام به آتش زدن سینما رکس آبادان کرد.

انتهای پیام
captcha