دوره آموزشی «فرزندآوری و رشد جمعیت» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4079421
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

دوره آموزشی «فرزندآوری و رشد جمعیت» در گلستان برگزار شد

دوره آموزشی«فرزندآوری و رشد جمعیت» ویژه مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی، کارشناسان امور فرهنگی و قرآنی امروز، 29 مرداد در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام نودهی مسیول راهبردی تعالی خانواده گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، دوره آموزشی «فرزندآوری و رشد جمعیت» ویژه مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی، کارشناسان امور فرهنگی و قرآنی امروز، 29 مرداد در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در این دوره آموزشی با بیان اینکه خانواده رکن تمدن‌ساز است، اظهار کرد: خانواده تمدن‌ساز خانواده پویا توام با نشاط و دغدغه‌مندی است و نسبت به اعضا و آنچه در جامعه می‌گذرد احساس مسئولیت می‌كند، لذا خانواده‌ها باید در مسیر تعالی اسلام گام بردارند.

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه جمعیت یک مؤلفه قدرت برای جهان اسلام  و یکی از موضوعات مهم قدرت در هر ملیت و مذهب است، افزود: اگر امروز ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته و توانستیم با اقتدار در برابر جریان کفر، نفاق و نفوذ ایستادگی کنیم به خاطر خانواده‌هایی است که در تبعیت‌پذیری و عمل وظیفه همان‌طوری که امام جامعه می‌خواست قدم برداشتند.

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده ‌گلستان در ادامه با بیان‌ اینکه خانواده سلول بنیادین اجتماع است و حیات و ممات اجتماع در گرو حیات و ممات خانواده است، تصریح کرد: مهمترین بحران گام دوم انقلاب اسلامی بحران خانواده است و مهمترین نهادی که مورد هجوم دشمنان قرار گرفته، خانواده است.

حجت‌الاسلام نودهی با بیان‌ اینکه حفظ خانواده با حفظ انقلاب اسلامی برابری می‌کند، تصریح کرد: در قرآن کریم، روایات و احادیث در مورد خانواده سفارش‌های بسیاری شده است و این نشانه اهمیت خانوده و جایگاه آن در جامعه اسلامی است و باید برای این نهادمقدس و اثرگذار برنامه‌ریزی داشت.

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده ‌گلستان در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش این نهاد انسان‌ساز در گام‌های تمدن ساز انقلاب اسلامی، افزود: این نهاد اجتماعی و مقدس یکی از مهم‌ترین مراکز و ارکان اصلی تمدن‌سازی در جامعه اسلامی است و اخلاق و معنویت جز عناصری است که خانواده می‌تواند این مؤلفه را در خود تقویت و توسعه دهد و هر چقدر نسبت به ترویج این مسائل در خانواده تلاش کنیم قطعاً در نقش تمدن‌سازی خانواده هم پیشرفت خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha