افتتاح ۵ پروژه خدماتی در تویسرکان
کد خبر: 4080938
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
همزمان با سومین روز از هفته دولت؛

افتتاح ۵ پروژه خدماتی در تویسرکان

۵ پروژه خدماتی با اعتبار ۱۷۴ میلیارد ریال در تویسرکان همزمان با سومین روز از هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح پروژهبه گزارش ایکنا از همدان، ۵ پروژه خدماتی با اعتبار ۱۷۴میلیارد ریال در تویسرکان همزمان با سومین روز از هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت که طرح هادی و فاز اول بهسازی روستای دارانی علیا با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اولین این برنامه بود، جهت اجرای این پروژه ۱۴۰۰ متر طول جدول‌گذاری، ۳ کیلومتر جابجایی شبکه، ۷هزار متر مربع آسفالت انجام شده است.

حسین افشاری، فرماندار تویسرکان، امروز چهارم شهریورماه در آیین بهره‌برداری از بهسازی و آسفالت معابر روستاها در بخش مرکزی در روستای دارانی علیا گفت: اگر می‌خواهیم تولید کشور را تقویت کنیم لازمه آن این است به روستا توجه کنیم که جهت گیری دولت رئیسی و ما به عنوان خادم مردم بر همین اساس است.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی شهرداری تویسرکان امسال ۱۶ میلیارد تومان است و عنایت شود طی همین هفته در حوزه بنیاد مسکن به تنهایی ۱۷ میلیارد تومان پروژه بهره برداری شود که در راستای جهت گیری از مهاجرت برای تقویت و حضور مردم در روستاها است.

وی افزود: هرچند امکانات در شأن و منزلت مردم و انقلاب اسلامی نیست ولی سعی شده در حد وسع کارهای چشمگیری انجام شود.

در ادامه محمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم بیان کرد: اگر سیاست دولت این است مردم در روستا بمانند لازمه هدف این است شرایط حداقلی مناسب را در روستا داشته باشند.

وی با بیان اینکه: روستا محل تولید و شهر محل مصرف است، تولید روستا به اقتصاد کشور کمک فراوانی می کند گفت: یکی از اهدافی که برای خود تعریف کرده ایم جبران عقب ماندگی در اجرای طرح هادی در سطح شهرستان بوده است، خود را مدیون مردم می دانیم و این امر را پیگیری می کنیم.

برنامه بعدی افتتاح بهسازی و آسفالت معابر روستای آرتیمان با اعتبار ۲ میلیارد تومان بود که جهت اجرای این پروژه ۱۸۰۰متر طول جدولگذاری، ۴۰۰ مترطول جابجایی شبکه، ۷هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت، ۱۰۰مترطول دیواره سازی انجام شده است.

در ادامه اجرای آسفالت و ترمیم نوارهای روستای قلقل به مساحت ۷۰۰ متر مربع با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد و پس از آن افتتاح سیستم روشنایی و نصب نیوجرسی در سه راهی جعفریه با اعتبار ۲میلیارد ‌و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که اجرای ۱/۳ کیلومتر حفاظ بتنی میانی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اجرای سیستم روشنایی با اعتبار یک میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار تویسرکان در افتتاح روشنایی و نصب نیوجرسی در سه راهی جعفریه بیان کرد: با عنایت به اینکه پیچ جعفریه از نقاط حادثه خیز است و تصادفات منجر به فوت در این مکان رخ داده است، بر اساس استاندارد باید لاین رفت و برگشت را با نیوجرسی از هم جدا کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع ترافیک یه موضوع اجتماعی است که باید رعایت قوانین به مرور زمان انجام شود، گفت: جهت تردد آسان تر از روستا لاین های برگردان با فاصله مناسب بین نیوجرسی ها ایجاد شود تا مشکل تردد برای اهالی روستا ایجاد نشود که در این راستا روشنایی مسیر از سه راهی جعفریه تا روستای نجفیه که بسیار مخاطره انگیز بوده انجام و به بهره برداری رسید.

در پایان بهره برداری همزمان از ۱۰۸ واحد مسکونی مقاوم سازی شده مسکن روستایی از دهه فجر تا هفته دولت امسال با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شد.

 

انتهای پیام
captcha