اجرای فاز اول طرح «نسیم احسان» در بوشهر
کد خبر: 4082533
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

اجرای فاز اول طرح «نسیم احسان» در بوشهر

فاز اول طرح «نسیم احسان» به همت ستاد فرمان اجرایی امام(ره) استان بوشهر با اهدای 122 دستگاه سیستم سرمایشی و با حضور نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، برنامه پویش «نسیم احسان» با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و سید محمدحسن تقی‌زاده، مدیرکل ستاد فرمان اجرایی امام(ره) استان بوشهر امروز 10شهریور ماه برگزار شد.

تقی‌زاده ضمن ارائه گزارش‌هایی در خصوص این پویش اظهار کرد: در طرح نسیم احسان که در راستای محرومیت زدایی استان بوشهر انجام شده است در فاز اول 122دستگاه سیستم سرمایشی خریداری و به 122 خانواده نیازمند به این دستگاه در فصول گرم سال این استان، اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این آمار، 50 دستگاه کولر نیز تعمیر، تجهیز و سرویس شده‌اند.

مدیرکل ستاد فرمان اجرایی امام(ره) استان بوشهر تصریح کرد: این طرح به همت حساب 100حضرت امام(ره) و بنیاد احسان و همچنین با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین استان بوشهر اجرایی شده است. 

آیت‌الله صفایی بوشهری نیز بیان کرد: اندیشه کمک به محرومین و نیازمندان اندیشه بسیار بزرگی است.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران این برنامه و گروه‌های جهادی بیان کرد: خداوند افرادی را توفیق می‌دهد که برای رفع نیازهای محرومین و نیازمندان تلاش کنند و این‌ها در تراز انسان محبوب خدا هستند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: در استان بوشهر سطح نیاز به هم‌یاری بسیار بالا است و علاوه بر آن یک استان فوق‌العاده برخوردار است اما نیازمندی‌ها نیز خاص است مثل و کولر و یخچال که نیاز مهمی است.

حل مشکلات استان در گرو رفع مشکل اشتغال جوانان

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات این استان از جمله اشتغال گفت: در صورتی که مشکل اشتغال جوانان حل شود بسیاری از مسائل حل می‌شود و دیگر نیازی به کمک‌های معیشتی نیست.

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن تاکید بر اینکه شرایط خوبی برای رفع محرومیت‌ها در استان رقم خورده است، تصریح کرد: در کل استان شاهد اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن برای تأمین مسکن، اجرای طرح هادی، تعمیر و مقاوم‌سازی منازل هستیم.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی و گروه‌های جهادی نیز کارهای بزرگی را در استان بوشهر انجام داده‌اند و در نقاط مختلف استان شاهد اقدامات خوبی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مناسب در استان بوشهر شاهد رفع نیازمندی مسکن در همه اقشار جامعه استان بوشهر باشیم.

وی تاکید کرد: تأمین 122دستگاه سیستم سرمایشی برای اقشار محروم کار بزرگی است که آغازی برای کارهای بزرگتر و اساسی‌تر برای محرومیت‌زدایی در استان خواهد بود.

عکاس: وحید بهی‌زاده
انتهای پیام
captcha