جلسه شورای قرآن رزن و فامنین برگزار شد
کد خبر: 4084185
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

جلسه شورای قرآن رزن و فامنین برگزار شد

شورای قرآن شهرستان رزن با حضور قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان و هیئت همراه برگزار شد.

جلسه شورای قرآن رزن و فامنینبه گزارش ایکنا از همدان شورای قرآن شهرستان رزن در محل فرمانداری این شهرستان با حضور قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان و هیئت همراه  برگزار شد.

در این جلسه جواد سعیدی قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان به تشریح و توضیح برش شهرستانی و برش دستگاهی سند قرآنی استان پرداخت و وظایف دستگاه‌ها، نهاد‌های قرآنی و مجموعه‌های مردمی را در قبال اجرای سند راهبری چشم انداز ۵ ساله استان یادآوری کرد.

وی افزود: انتظار این است که همه  فعالیتها به بخش مردمی واگذار شده و دستگاه‌ها از تصدی گری پرهیز کنند.

ضمنا در این جلسه دستگاه‌ها گزارشی از عملکرد یکساله فعالیت‌های قرآن خویش را ارائه دادند. در این جلسه آقای کاظم صفایی فرد به عنوان نماینده  شورای قرآن استان در شورای قرآن شهرستان بهار معرفی شد.

همچنین جلسه شورای قرآن شهرستان فامنین نیزدر این شهر برگزار شد  که در این جلسه جواد سعیدی قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان به تشریح و توضیح برش شهرستانی و برش دستگاهی سند قرآنی استان پرداخت و وظایف دستگاه ها،نهاد های قرآنی و مجموعه های مردمی را در قبال اجرای سند راهبری چشم انداز ۵ ساله استان یادآوری کرد.

در این جلسه که  به منظور اجرای هر چه بهتر این سند کمیته نظارت  و ارزیابی فعالیتهای قرآنی استان در محل دبیرخانه شورای قرآن استان تشکیل شده  مقرر گردید در مهرماه سالجاری بازدیدی از جلسات ثابت و خانگی این شهرستان توسط شورای قرآن استان صورت پذیرد.

دستگاه‌ها، نهادهای قرآنی و مجموعه‌های مردمی را در قبال اجرای سند راهبری چشم انداز ۵ ساله استان یادآوری کرد، ایشان افزودند انتظار این است که کلیه فعالیت‌ها به بخش مردمی واگذار شده و دستگاه ها از تصدی گری پرهیز کنند.

در این جلسه احمد روشنی به عنوان نماینده شورای قرآن استان در شورای قرآن شهرستان فامنین معرفی شد.

 

انتهای پیام
captcha