برگزاری 13 کلاس تابستانی قرآن در تبلیغات اسلامی ملایر
کد خبر: 4084241
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

برگزاری 13 کلاس تابستانی قرآن در تبلیغات اسلامی ملایر

مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: تابستان امسال 13 دوره کلاس‌های آموزشی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ، ویژه بانوان و آقایان در همه مقاطع سنی از سوی کانون قرآن این اداره برگزار شده است.

کلاس قرآنایرج یارمحمدی، مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در راستای نشر و گسترش آموزش همگانی قرآن طی ایام مختلف سال اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی و جانبی برای مخاطبان در سنین مختلف می‌کند.

وی افزود: در تابستان امسال کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر با ثبت‌نام از متقاضیان اقدام به برگزاری 13 دوره کلاس‌های مختلف آموزشی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ، آموزش قرآن به کودکان، ویژه بانوان و آقایان و در همه مقاطع داشته است.

مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: در جهت نشر و گسترش فرهنگ نهج‌البلاغه‌خوانی و انس بیشتر با این کتاب ارزشمند مولا علی(ع) نیز این اداره به برگزاری دوره آشنایی با نهج‌البلاغه اقدام کرد که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد.

یارمحمدی گفت: کانون قرآن ملایر با هدف ایجاد انگیزه در مخاطبان و ایجاد فضای آموزشی متنوع در محیط قرآنی همچنین اقدام به برگزاری دو دوره کلاس آموزش نقاشی و خوشنویسی کرد که در این دوره‌ها بیش از 50 نفر از علاقه‌مندان شرکت کردند.

وی در پایان با بیان اینکه در همه این کلاس‌ها بیش از 300 نفر شرکت کردند، یادآور شد: این دوره‌های آموزشی تا پایان شهریورماه ادامه دارد و در پایان هر دوره بعد از برگزاری آزمون پایانی گواهینامه معتبر از سوی اداره صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha