کمبود فضای آموزشی؛ مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش
کد خبر: 4084632
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌‌جنوبی مطرح کرد:

کمبود فضای آموزشی؛ مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌‌جنوبی گفت: از نظر فضاهای آموزشی در خراسان جنوبی به شدت در تنگنا هستیم.

علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز ۱۹ شهریورماه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پردیس خواهران امام سجاد(ع)،‌ با بیان اینکه علم، ادب و دانش مهمترین دغدغه  و در سرلوحه کار قرار دارد، اظهار کرد: امید است با کمک خداوند در عرصه تعلیم و تربیت تلاش کرده و آن را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از مشکلات پیش رو به کمبود فضای آموزشی اشاره و ابراز امیدواری کرد: وضعیت علمی، فرهنگی در استان ارتقا یافته و کیفیت بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه پست و جایگاه مانند حکومت‌ها، گذرا است و باید برای ارتقای وضعیت موجود از  فرصت طلایی مدیریت بهره برد،‌ از شکل گیری شورای هماهنگی آموزش و پرورش مرکب از اداره کل نوسازی، کانون فکری و پرورشی کودکان، دانشگاه فرهنگیان به دبیری مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد و هدف از این اقدام را هم سویی و هم نوایی در عرصه های تعلیم و تربیت اعلام کرد.

حجت‌الاسلام جواد اکبری مطلق، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان با وجود مباحث علمی، گریزی به نوپا بودن این دانشگاه زد و با توجه به مشکلات پیش رو گفت: با وجود مشکلات، دو برابر ظرفیت، دانشجو پذیرش شده است.

وی افزود: با وجود مشکلات و بحران‌های پیش رو اداره کردن امور، نشان از هنر مدیر دارد و وجود نواقص نشان از بی هنری مدیر است و وجود بحران و چالش‌های پیش رو بهترین فرصت برای خدمتگذاری است.

مینو میری، سرپرست پردیس خواهران دانشگاه امام سجاد(ع) بیرجند نیز با بیان اینکه اساتید هیأت علمی به عنوان افرادی متخصص و متعهد و فراتر از شرح وظایف در صحنه هستند، گفت: آموزش و پرورش با وجود مشکلات درون سازمانی مبنی بر کمبود فضای آموزشی همیشه در کنار ما بوده و یاریگر دانشگاه است.

در پایان این جلسه، از زحمات فاطمه بیدختی تقدیر و مینو میری به عنوان سرپرست دانشگاه پردیس خواهران امام سجاد(ع) معارفه شد.

انتهای پیام
captcha