توهین شهرک‌نشینان به مسجد ابراهیمی بی‌اعتنایی به احساسات مسلمانان است
کد خبر: 4085106
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
عضو ارشد حماس:

توهین شهرک‌نشینان به مسجد ابراهیمی بی‌اعتنایی به احساسات مسلمانان است

عضو ارشد حماس گفت: یورش تعدادی از شهرک‌نشینان به مسجد ابراهیمی با لباس‌های زشت و ناشایست، تجاوزی آشکار و بی‌اعتنایی به احساسات مسلمانان است.

به گزارش ایکنا، به نقل از الرسالة، جاسر البرغوثی، عضو ارشد حماس گفت: یورش تعدادی از شهرک‌نشینان زن و مرد با لباس‌های زشت و نامناسب به مسجد ابراهیمی در الخلیل، تجاوزی آشکار و بی‌اعتنا به احساسات مسلمانان است.

وی تأکید کرد: این سیاست تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها حاکی از  خطرات روزافزون و از پیش طراحی‌شده  علیه مقدسات ما است که هدف از آن، هتک حرمت مقدسات و تبدیل آن‌ها به جاذبه‌های گردشگری و سپس کنترل مطلق بر آن‌ها است.

این عضو ارشد حماس اظهار کرد: مردم ما در مقابل این رفتارها بیکار نخواهند ماند؛ این مردم، آتش خشم را در مقابل اشغالگران و شهرک‌نشینان شعله‌ور خواهند کرد و اشغالگران را از تجاوز به پاک‌ترین نقاط کشور تحت اشغال ما پشیمان خواهند کرد.

البرغوثی از مردم خواست تا در برابر تشدید این جنایات که در پوشش مذهبی افراطی انجام می‌شود، هوشیار باشند و تأکید کرد: عدم حفاظت از اماکن مقدسه به ویژه مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی، اشغالگران را تشویق می‌کند تا در اجرای برنامه‌های خود پافشاری کنند.

امروز یکشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان مرد و زن با لباس نامناسب، تحت حمایت شدید نیروهای اشغالگر به مسجد ابراهیمی در الخلیل وارد شدند.

نیروهای اشغالگر با جلوگیری از پخش اذان، ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجد، جلوگیری از تعمیر و نگهداری و اقدام به حفاری در داخل مسجد ابراهیمی و مجاز دانستن هتک حرمت مسجد از سوی شهرک‌نشینان، به سیاست‌ها و تخلفات هدفمند خود علیه این مسجد ادامه می‌دهند.

اخیرا گروهی از زنان شهرک‌نشین افراطی با لباس‌های نامناسب و انجام مراسم و حرکات ناشایست وارد مسجدالاقصی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha