توطئه‌های دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بالاتر می‌برد
کد خبر: 4088279
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

توطئه‌های دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بالاتر می‌برد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد هر فتنه از سوی دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بالاتر می‌برد.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از همدان، هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز پنجم مهرماه در جمع عزاداران شهادت امام رضا(ع) در ملایر اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی بیش از گذشته به اقتدار و عظمت بالایی رسیده است.

وی با گریزی به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و امروز گفت: در گذشته ما وابسته ملت‌های دیگر بودیم و امروز از هر نظر از وابستگی نجات پیدا کرده‌ایم.

بیگی‌نژاد بیان کرد: اگر امروز در برخی از کشورها مثل عراق سوریه، افغانستان و بحرین، درگیری‌هایی وجود دارد، نشان از حاکمیت ضعیف آنها به ویژه در مقابل آمریکا است.

وی افزود: اگر به خودمان برگردیم و بدانیم چه اتفاقی افتاد که ما از دوران قبل از انقلاب به امروز رسیدیم همه این‌ها به برکت حاکمیت و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه دشمنان هر روز جنگی را علیه ما راه انداختند که جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند، گفت: ما از شهدا درس گرفته‌ایم و این جنگ‌ها و توطئه‌های دشمن باعث اقتدار بیشتر اسلام و انقلاب شده است.

وی افزود: فتنه ۸۸  آشوب‌های ۹۶ و آشوب‌های 98 و اغتشاشات امسال باعث اقتدار بیشتر نظام شد. عده‌ای اغتشاشات را راه انداختند که به شکل سازمان یافته و حرفه‌ای و هدایت شده بود. آنها تعدادشان بسیار اندک بود و می‌خواستند ناامنی را در کشور ایجاد کننند.

نماینده مدم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به برکت وجود نیروهای مخلص انتظامی، بسیج و سپاه اجازه هیچگونه ناامنی و آشوب به اغتشاشگران داده نمی‌شود و در اوج مظلومیت با عوامل فریب‌خورده می‌جنگند و هنوز هم شهید می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای بسیج و سپاه و نیروی انتظامی برای این کشور امنیت و آرامش ایجاد کرده است، زحمات شبانه‌رزوی و مخلصانه آنان را ستودنی خواند و افزود: هر اندازه دشمنان برای این نیروهای مخلص و حزب‌اللهی اذیت و آزار ایجاد کنند، آنها پای انقلاب ایستاده‌اند و ماندگار هستند.

بیگی نژاد خطاب به سلبریتی‌ها و ورزشکارانی که امروز در جمهوری اسلامی جبهه می‌گیرند، گفت: اینها از انقلاب اسلامی به آرامش و جایگاه رسیده‌‌اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومت آشوبگران افزود: بصیرت و حمایت جوانان دهه هشتادی از نظام جمهوری اسلامی نشان از درک عمیق اهداف انقلاب اسلامی دارد.

وی یادآور شد: افرادی که به وسیله پول بیت‌المال و فرصتی که توسط جمهوری اسلامی برای رشد پیدا کرده‌ و حال پشت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند، باید جواب پس بدهند.

 

انتهای پیام
captcha