برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن قرآن ویژه بانوان در همدان
کد خبر: 4089847
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن قرآن ویژه بانوان در همدان

عضو هیئت بازرسی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور خبر داد: دوره تخصصی صوت و لحن قرآن کریم ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود.

قاسم جهان آرا مسئول هیئت بازرسی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشورقاسم جهان آرا، عضو هیئت بازرسی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دوره تخصصی صوت و لحن قرآن کریم ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره تخصصی به همت موسسه «ندای ترنم ملکوت» همدان و با حضور استاد، قاری و داور بی‌المللی قرآن کریم خانم ملیحه اسحاق نژاد طی دو روز، از روز گذشته ۱۲ مهرماه آغاز شده و تا پایان امروز در حال برگزاری است.

جهان‌آرا ابراز کرد: به منظور ارتقا سطح قرائت قاریان و مرتلین خانم و بازدهی مطلوب‌تر در خروجی نتایج مسابقات استانی و کشوری برگزاری دوره‌های پیشرفته تجوید و صوت لحن ضروری و لازم به نظر می‌رسید که به لحاظ درخواست علاقمندان این دوره برگزار شد.

مدیر موسسه قرآنی «ندای ترنم ملکوت» بیان کرد: در این دوره ۷۰ نفر از حافظان، اساتید و مربیان از سطح استان از جمله ملایر، نهاوند، اسدآباد و لالجین برخی روستاها ازندریان و ... در در مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت شهید مطهری موقوفه شهید همراهیان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره اولین دوره در استان است و قرار است ادامه پیدا کند تا مربیان قرآنی همدان به سطح بالا و قابل قبولی در زمینه صوت و لحن دست پیدا کنند.

وی در پایان گفت: به حاضرین در این دوره گواهی حضور اعطا خواهد شد و ادامه دوره به صورت مجازی آموزش‌ها از سوی استاد قرآنی خانم اسحاق نژاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha