مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن اوقاف استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4090448
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
19 مهر

مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن اوقاف استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی با اشاره به حضور 12 نماینده از استان در مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قران اوقاف، از ضبط تصویری این مرحله از مسابقات در روز سه‌شنبه، 19 مهر ماه خبر داد.

حجت الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف مرکزی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: مرحله مقدماتی چهل و پنجمین مسابقات سراسری قرآن اوقاف ویژه نمایندگان استان مرکزی در مرحله نهایی این دوره از مسابقات سه‌شنبه، 19 مهر ماه در اداره کل اوقاف استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به صورت ضبط تصویری با حضور ناظران اجرایی و اساتید حفظ (استاد راهنما) از سوی مرکز قرآنی سازمان اوقاف و همکاری اداره کل اوقاف استان انجام می‌شود.

دهقانی اضافه کرد: استان مرکزی در این مرحله از مسابقات 12 نماینده دارد. در رشته قرائت تحقیق نسترن محمودی و محمدرضا اکبری. در رشته ترتیل عادله شیخی و شیما احمدی، محمد شریفی و محمد محمدی. در رشته حفظ کل زینب مهدوی‌نکو، ابوذر کرمی و رضا نادی. حفظ ۲۰ جزء شیما مهرآبادی و هانیه قناتی و مرتضی سعیدی.

وی در پایان گفت: داوری مرحله مقدماتی به صورت پخش فایل‌های ضبط شده متسابقان در استان کرمانشاه و مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز به صورت حضوری اواخر دی ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، در این مرحله از مسابقات مسعود اکبری، حافظ کل و دارنده مدرک درجه یک حفظ تخصصی قرآن به عنوان هادی حفظ بخش آقایان و فهیمه جفرسته، حافظ کل و استاد حوزه و دانشگاه نیز به عنوان هادی حفظ بخش بانوان و حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان و شکوفه صباغی، حافظ کل به عنوان ناظر این مرحله از مسابقات از سوی سازمان معرفی شدند.   

انتهای پیام
captcha