ابعاد حادثه اخیر زاهدان در دست بررسی است
کد خبر: 4093028
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

ابعاد حادثه اخیر زاهدان در دست بررسی است

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تلخ روز جمعه هشتم مهرماه، این موضوع را به عنوان درگیری مسلحانه با پلیس در زاهدان عنوان کرد و گفت: این حادثه در دستور کار بررسی مسئولان مربوطه است چرا که در این درگیری تعدادی از مأموران ما و مردم عادی مجروح شده‌اند.

ارسالی/ با مخلان امنیت و افرادی که مردم را به اغتشاش تحریک می‌کنند به شدت برخورد می‌شودبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، 27 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به حادثه تلخ روز جمعه هشتم مهرماه، این موضوع را به عنوان درگیری مسلحانه با پلیس در زاهدان عنوان کرد و افزود: این حادثه در دستور کار بررسی مسئولان مربوطه است چرا که در این درگیری تعدادی از مأموران ما و مردم عادی مجروح شده‌اند.

سردار طاهری اضافه کرد: پلیس تمام تلاش خود را به منظور حفظ امنیت در استان سیستان و بلوچستان می‌کند و در این راه شهدای گرانقدر زیادی را نیز تقدیم انقلاب نموده است.

وی با اشاره به انهدام ۱۳ باند قاچاق سلاح و دستگیری ۹ سرشبکه قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان، گفت: در زمینه شناسایی اشرار در سطح استان 114 شرور مسلح سابقه‌دار تا کنون شناسایی و دستگیر شده‌اند که این روند در مقایسه با سال گذشته 19 درصد افزایش داشته و 14 شرور معروف نیز در این مدت به هلاکت رسیده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر این، 662 متهم حامل سلاح غیرمجاز در استان دستگیر شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

وی در ادامه ضمن اعلام خبر متلاشی شدن 13 باند قاچاق سلاح و مهمات در استان از ابتدای سال جاری تاکنون، افزود: در این مدت، هزار و 127 سلاح غیرمجاز نیز در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha