تقویت بستر گفت‌وگو‌های آزاد و منطقی در سطح جامعه
کد خبر: 4093959
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
نماینده ولی‌فقیه در گلستان بیان کرد:

تقویت بستر گفت‌وگو‌های آزاد و منطقی در سطح جامعه

نماینده ولی‌فقیه در گلستان بر بستر گفت‌وگو‌های آزاد و منطقی در سطح جامعه تاکید کرد وگفت: آنچه در کرسی‌های آزاداندیشی اتفاق می‌افتد، یک تمرین درک و خردورزی و بیان مؤثر داشتن است.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان امروز، اول آبان ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان بر تقویت بستر گفت‌وگو‌های آزاد و منطقی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها بحث کرسی آزاداندیشی به ویژه در دانشگاه‌ها را مطرح کردند لذا گفت وگو باید منطقی همراه با نقد منصفانه تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان‌اینکه راه برای جوانان باید باز، اما کنترل شده باشد، تصریح کرد: تحول در آموزش رخ نخواهد داد، مگر اینکه روش‌هایی مبتنی بر بیان، گفت وگو، تحقیق و خردورزی ارائه شود. آنچه در کرسی‌های آزاداندیشی اتفاق می‌افتد، یک تمرین درک و خردورزی و بیان مؤثر داشتن است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه باید مکانی را برای دانشجویان برای نقد و گفت وگو در دانشگاه‌ها ایجاد شود، تصریح کرد: در این راستا باید از توان افراد نخبه و با سعه صدر بالا استفاده کرد تا این نشست‌ها منجر به پاسخگویی نیاز دانشجویان شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این جلسه بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با همکاری آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌ها دوره‌ای را مبنی بر ارتقای سطح سواد رسانه‌ای ویژه مربیان و فرهنگیان و معلمان مدارس برنامه‌ریزی و در سطح استان صورت بگیرد.

 

انتهای پیام
captcha