ایجاد ۴۳۰۰ فرصت شغلی از سوی کمیته امداد قزوین
کد خبر: 4095528
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
در سال گذشته انجام شد

ایجاد ۴۳۰۰ فرصت شغلی از سوی کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: سال گذشته با جذب ۹۵ درصد اعتبارات بانکی ۴۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد و در سال جاری سهمیه استان قزوین با افزایش ۲ برابری اشتعالزایی ایجاد ۸۲۰۰ فرصت شغلی است که تا کنون ۳۳ درصد این برنامه تحقق یافته است.

کارگاه قالی بافی

به گزارش ایکنا از قزوین، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد قزوین، در مراسم آیین رونمایی از طرح دانش‌بنیان و تحویل ۵۰ فروند پهپاد کشاورزی پلیکان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور که امروز ۸ آبان ۱۴۰۱ با حضور دکتر مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، در روستای حصار خروان قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی در کمیته امداد اشتغالزایی، خودکفایی و ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است که کمیته امداد قزوین سال گذشته در این حوزه خوش درخشید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال گذشته با جذب ۹۵ درصد اعتبارات بانکی ۴۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد و در سال جاری سهمیه استان قزوین با افزایش ۲ برابری اشتعالزایی ایجاد ۸۲۰۰ فرصت شغلی است که تا کنون ۳۳ درصد این برنامه تحقق یافته است.

این مسئول تصریح کرد: رویداد کارآفرینی در فرودین ماه سال جاری با حضور ۱۵۰ کارآفرین برگزار شد و تاکنون مواردی مانند ایجاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد برای طرح‌های دانش بنیان، تفاهم‌نامه با سازمان فنی حرفه‌ای و منابع طبیعی، جلسات متعدد با دهیاران و جلسات هم‌افزایی با مدیران عامل بانک‌ها صورت گرفته است.

ظاهری در پایان بیان کرد: به طور کلی راه اندازی ۴۰۰ نیروگاه خورشیدی سهم استان قزوین است که ۵۰ نیروگاه انرژی خورشیدی سال گذشته در قزوین احداث شد و هم اکنون ۲۰۰ پرونده به شرکت توزیع برق ارجاع شده است تا با این طرح به اشتغالزایی و اقتصاد کشور کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha