دهم آذرماه پایان ثبت‌نام در بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌ آزاد
کد خبر: 4100173
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

دهم آذرماه پایان ثبت‌نام در بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌ آزاد

‌ثبت‌نام بیست و هفتمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در هشت رشته قرآنی آغاز شده و تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام بخش کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور شروع شده و تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در رشته‌های متنوع کتبی‌ (معارفی) شامل آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، سیره معصومان‌(ع)، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه احادیث معصومان، آشنایی با معارف صحیفه سجادیه، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

دانشجویان علاقه‌مند ‌توانند از طریق سایت اینترنتی qmobin.ir در بخش کتبی این جشنواره ثبت‌نام کنند. زمان آزمون این جشنواره نیز ساعت 10 صبح روز سه شنبه 22 آذرماه خواهد بود.

همچنین، ثبت‌نام ‌سامانه بیست و هفتمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت علیه السلام جدا از مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت است.

جوایز مرحله کشوری تا ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال، جوایز مرحله واحد تا ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال و همچنین نفرات اول هر رشته به مراحل بالاتر معرفی خواهند شد. برای اطلاع بیشتر از آیین‌نامه این بخش از مسابقات قرآن دانشگاه آزاد و همچنین دریافت منابع آزمون کتبی کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha