برای حفظ انقلاب باید از جنس انقلاب بود
کد خبر: 4102298
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

برای حفظ انقلاب باید از جنس انقلاب بود

فرمانده سپاه انصار الحسین( ع) همدان با بیان اینکه بسیج زینت حکومت اسلامی است گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی باید از جنس انقلاب بود تا بتوان در مقابل تهدید‌ها، دشمنی‌ها و آسیب‌هایی که برای جمهوری اسلامی چیده می‌شود با سازمانی از جنس مردم ایستاد.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسینبه گزارش ایکنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان، امروز چهارم آبان‌ماه، در جمع بسیجیان تویسرکان گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی باید از جنس انقلاب بود تا بتواند در مقابل تهدید‌ها، دشمنی‌ها و آسیب‌هایی که برای جمهوری اسلامی چیده می‌شود با سازمانی از جنس مردم ایستاد و امروز بسیج مدیون نگاه حضرت امام(ره) است.

وی با بیان اینکه بسیج زینت حکومت اسلامی است و هر جا که نیاز باشد آنجا حضور دارد، گفت: حضرت علی(ع) می‌فرماید لشکریان خدا زینت نظام و کشور هستند، امروز بسیجیان کم توقع و پرکار هستند  بسیج احیاگر انقلاب اسلامی است که در میدان‌ها حضور پیدا می‌کند.

سردار مجیدی بیان کرد: ما با بسیج بزرگ شده‌ایم در دفاع مقدس با بسیج در شرایط سختی‌های سخت بوده‌ایم، جایی که کسی توان ایستادن نداشت بچه‌های بسیج ایستادگی کردند در مقابل دشمن توانستند از خط دشمن عبور کنند، امروز بسیج را با عشق معنی می‌کنیم وقتی باز آتش فتنه روشن شده است بسیج در مقابل دشمن می‌ایستد.

وی تصریح کرد: هدف دشمن این بود که مردم را با خود همسو کند ولی موفق نشد و در هیچ جای کشور مردم آنها را همراهی نکردند مردمی که بصیرت بالایی دارند و همیشه در صحنه حاضر هستند و به تکلیف الهی که حفظ حکومت اسلامی است عمل می‌کنند و در این راه به دشمن نشان دادند که شما هنوز مردم، امام و جوانان ما را نشناخته‌اید.

فرمانده سپاه همدان بیان کرد: دشمن از ساخت تجهیزات نظامی ما متحیر شده و می‌فهمد این نظام با این فرقه‌ها به پایان نمی‌رسد، خداوند توفیق دهد حکومتی که شهدا از عاشورا تا امروز با خون خود برای ما زنده نگه داشته اند را حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha