بسیج نسخه آرام‌بخش ملت ایران است
کد خبر: 4102501
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

بسیج نسخه آرام‌بخش ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج نسخه آرام‌بخش ملت ایران و فرمول حل مشکلات مردم است که هر جا نیاز باشد ورود پیدا می‌کند؛ از ابتدای انقلاب که بسیج شکل گرفته است در زیر سایه امامین انقلاب حرکت کرده و در طول این ۴۳ سال به مردم ایران اسلامی در همه زمینه‌ها کمک کرده است.

سید جواد حسینی فرمانده سپاه همدانبه گزارش ایکنا از همدان، سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان، امروز، پنجم آذرماه در همایش اقتدار بسیج که با حضور بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن امام علی(ع) همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز، پنجم آذر، روز بسیجیان است؛ بسیج یک شبکه عظیم اجتماعی و فرهنگی است که در خدمت نظام اسلامی و در حفظ دستاوردهای آن انجام وظیفه می‌کند.

وی گفت: امروز یک برنامه شاخص برای منتخبان بسیج صورت گرفته است که اقتدار بسیج را نشان می‌دهد، از ابتدای هفته بسیج ۴۹۲ برنامه در دستورکار قرار گرفت که امروز پایان نمادین برنامه‌های بسیج است.

حسینی بیان کرد: بسیج نسخه آرام‌بخش ملت ایران و فرمول حل مشکلات مردم است که هر جا نیاز باشد ورود پیدا می‌کند؛ از ابتدای انقلاب که بسیج شکل گرفته است در زیر سایه امامین انقلاب حرکت کرده و در طول این ۴۳ سال به مردم ایران اسلامی در همه زمینه‌ها کمک کرده است.

انتهای پیام
captcha