دومین رویداد «طراوت» در مساجد یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 4103174
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

دومین رویداد «طراوت» در مساجد یزد اجرایی می‌شود

دومین رویداد فرهنگی هنری «طراوت» با هدف احیا و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مسجد محله و استعدادیابی نوجوانان در یزد اجرایی می‌شود.

دومین رویداد طراوتبه گزارش ایکنا از یزد، دومین رویداد فرهنگی هنری «طراوت» با هدف احیا و تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری و اجتماعی مسجد محله و استعدادیابی نوجوانان در یزد اجرایی می‌شود.

این رویداد با محوریت تئاتر، داستان‌نویسی، اجرا و گویندگی، شعر، عکاسی و فیلمبرداری، کارآفرینی، روخوانی و روانخوانی، کتاب و کتابخوانی، مهارت‌های زندگی و برترین آرزو در راستای استعدادیابی و آموزش نوجوانان محله با رویکرد مسجد و مشارکت حداکثری خانواده‌ها ویژه نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ سال برگزار خواهد شد. 

این رویداد که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار یزد برگزار می‌شود، با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری اجرایی خواهد شد و با برنامه‌های ورزشی، تفریحی، بصیرتی و تربیتی همراه است. 

استعدادیابی و هدایت نوجوان جهت آموزش‌های تخصصی در سطوح بالاتر در محیطی سالم و تربیتی همراه با برنامه‌های ورزشی و اردویی، بهره‌گیری از مجموعه‌های موفق و اساتید مطرح، برگزاری اردوهای تفریحی، برگزاری تورهای گردشگری استانی، بازدید از مراکز تولیدی و صنایع، اعطای مدرک پایان دوره و اهدای نشان طراوت، آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌ها رفتاری و عملی برخورد با نوجوانان ویژه خانواده‌ها از مزایای دومین رویداد طراوت اعلام شده است. 

نوجوانان استان می‌توانند تا 12 آذرماه جاری از طریق سایت طراوات به آدرس http://www.taravatemasjed.ir/taravatReg نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09131588743 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha