برپایی کافه گفت‌وگوی دانشجویی با موضوع «آزادی در ایران»
کد خبر: 4104582
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
در دانشگاه صنعتی همدان

برپایی کافه گفت‌وگوی دانشجویی با موضوع «آزادی در ایران»

مدیر سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی همدان با اشاره به برنامه‌های این مرکز به‌مناسبت روز دانشجو گفت: کافه گفت‌وگوی دانشجویی با موضوع «آزادی در ایران» در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می‌شود.

کافه گفت‌وگوپیمان دیناروند، مدیر سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با تشریح برنامه‌های روز دانشجو در دانشگا‌ه‌های این استان، اظهار کرد: در پنج دانشگاه جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور رؤسای دانشگاه‌‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌مناسبت روز دانشجو، هشت مستند اکران می‌شود، همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی «امواج اراده‌ها» و مسابقه پیامکی با موضوع واقعه 16 آذر در بین دانشجویان، از برنامه‌های روز دانشجو است.

مدیر سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه 15 نمایشگاه استکبارستیزی و پنج نمایشگاه ایران‌هراسی نیز در سطح دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، گفت: سیر نمایشگاهی با موضوع جنایات آمریکا، روایت تسخیر لانه جاسوسی و ایران‌هراسی در دانشگاه‌های آزاد، بوعلی‌سینا، علوم پزشکی، صنعتی، فرهنگیان، پیام نور، ملی ملایر، آزاد ملایر، ملی نهاوند و مفتح برپا می‌شود.

دیناروند با اشاره به برگزاری دو مناظره در بین اساتید دانشگاه‌های استان، تصریح کرد: کافه گفت‌وگوی دانشجویی با موضوع «آزادی در ایران» تشکیل می‌شود، کافه گفت‌وگو برنامه‌ای به سبک برنامه بدون توقف است که در این گفت‌وگوی آزاد یک استاد راهنما حضور دارد، تعدادی دانشجو دور یک میز جمع شده و همه با هم به بحث و گفت‌و‌گو حول یک موضوع مشخص می‌پردازند. این کافه در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سه نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با مسئولان استانی و شهری به همت بسیج دانشجویی همدان برگزار می‌شود و نشست تبیینی دانشجویان با یکی از مسئولان سابق کشوری برگزار می‌شود.

مدیر سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی با اشاره به سایر برنامه‌ها گفت: به همت بسیج دانشجویی میزگرد دانشجویی با موضوع جنبش‌های دانشجویی «دانشجو و استکبارستیزی» در صدا‌وسیمای مرکز همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه بسیج دانشجویی همدان گفت: لیگ مناظرات دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان با ارائه نظر با هر عقیده و تفکر، در محیطی دانشجویی به‌صورت تیم‌های سه نفره در سطح استان در محل دانشگاه‌های بوعلی‌سینا، علوم پزشکی، صنعتی و آزاد برگزار می‌شود.

دیناروند بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در این مناظره تا ۱۸ آذرماه بود که به‌دلیل استقبال دانشجویان تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید شده و برگزاری مسابقات در ایام دهه فجر خواهد بود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در مسابقه نام و نام خانوادگی خود و نام دانشگاه را به همراه شماره تماس به شناسه @Monazerat_daneshjoei در پیام‌رسان ایتا و تلگرام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha