هفته قرآن در همدان نام‌گذاری شد
کد خبر: 4104599
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
همزمان با بعثت حضرت رسول(ص)

هفته قرآن در همدان نام‌گذاری شد

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن در استان همدان گفت: طبق مصوبات شورای قرآن همدان از 23 تا 29 بهمن‌ماه سال‌ جاری، همزمان با بعثت پیامبر اکرم(ص) به نام هفته قرآن نامگذاری شد.

جواد سعیدی قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدانجواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های قرآنی ایام دهه فجر و هفته قرآن که در شورای قرآن همدان به تصویب رسید، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آخرین جلسه شورای قرآن استان که هفته گذشته برگزار شد، طرح نامگذاری هفته قرآن مطرح شد که از 23 تا 29 بهمن‌ماه سال جاری همزمان با بعثت پیامبر اکرم(ص) به نام هفته قرآن نامگذاری شود.

وی افزود: در این راستا کارگروهی با عضویت متولیان امور قرآنی و تشکل‌های قرآنی تشکیل می‌شود و کلیه این فعالیت‌ها بر عهده این کارگروه و همچنین با همکاری دبیرخانه انجام می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه در ایام‌الله فجر سال جاری و هفته قرآن برنامه‌هایی از جمله همایش‌های قرآنی، کرسی‌های تلاوت، جشنواره‌ها، مسابقات و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود، گفت: محافل انس با قرآن در سراسر استان با حضور 10 نفر از قاریان ممتاز بین‌المللی در این ایام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه فعالیت‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی قرآن، مردم و با نظارت دبیرخانه شورای قرآن استان انجام خواهد شد، اظهار کرد: مقرر شد مجموعه‌های استانداری در به خط کردن دستگاه‌ها و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای اجرای سند قرآنی و برنامه‌های هفته قرآن هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha