اولین راه خدمت‌رسانی به مردم ایجاد همگرایی بین دولت و شوراهای اسلامی است
کد خبر: 4106327
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

اولین راه خدمت‌رسانی به مردم ایجاد همگرایی بین دولت و شوراهای اسلامی است

استاندار کردستان گفت: اولین راه خدمت‌رسانی به مردم ایجاد همگرایی و وفاق میان دولت، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی است، چرا که همه وظیفه خدمت به مردم را دارند و تفکیکی میان این مجموعه‌ها قائل نیستند.

نشست هم‌اندیشی شهرداران و شوراهای اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان دیروز، 20 آذرماه ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری‌ها در خدمت رسانی به مردم و همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی در ساماندهی فضای شهری در نا آرامی‌های اخیر گفت: فعالیت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب افزایش رضایتمندی مردم است.

وی با بیان اينکه ما به صورت کامل به کمبودها و محدودیت‌ها در شهرداری‌ها واقف هستیم و این امر نباید خدمت‌رسانی به مردم را کُند و یا متوقف کند، اظهار کرد: اولین راه خدمت‌رسانی به مردم ایجاد همگرایی و وفاق میان دولت، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی است، چرا که همه وظیفه خدمت به مردم را دارند و تفکیکی میان این مجموعه‌ها قائل نیستند.

استاندار کردستان همچنین وظیفه کمیته انطباق را تطبیق مصوبات شورا با قوانین عنوان و نگه داشتن مصوبات شورا بدون دلیل قانونی را سّد راه خدمات رسانی دانست و گفت: فرمانداران در تمامی شهرستانهای تابعه باید به کمیته تطبیق این مهم را تاکید کنند و اگر موردی در این رابطه مشاهده شود برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی پیش‌بینی بودجه واقع بینانه و تلاش برای تحقق آن را وظیفه شهرداری و شوراها عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین رویکرد در این راستا ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و جذب سرمایه گذاران قابل برای مشارکت در پروژه‌ها است.

زارعی کوشا افزود: دولت نیز برای تحقق این مهم شهرداری‌ها را حمایت خواهد کرد و در این راستا باید از الگوی بسته‌ها و مجوزهای بی نام استفاده و بهره‌مند شوند.

وی در پایان امنیت را بستر تغییر و تحولات مثبت اقتصادی ذکر کرد و گفت: بزرگترین نگرانی ما در پی اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر فراری دادن سرمایه گذاران از استان است و سفر رئیس جمهور به سنندج در راستای اصلاح دیدگاه‌های منفی شکل گرفته در این رابطه بود.

انتهای پیام
captcha