نشست معاونان خادمیاری و کانون خدمت رضوی شهرستان‌های مازندران برگزار شد
کد خبر: 4109598
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

نشست معاونان خادمیاری و کانون خدمت رضوی شهرستان‌های مازندران برگزار شد

چهارمین دوره از نشست معاونان خادمیاری و کانون خدمت رضوی شهرستان‌های مازندران به میزبانی کانون خدمت رضوی شهرستان نکا برگزار شد.

امام جمعه شهرستان نکابه گزارش ایکنا از مازندران، چهارمین دوره از نشست معاونان خادمیاری و کانون خدمت رضوی شهرستان‌های مازندران، امروز،  4 دی‌ماه در مسجد امام خمینی(ره) نکا به میزبانی کانون خدمت رضوی شهرستان نکا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لائینی، امام جمعه شهرستان نکا در این نشست گفت: خادمان افتخاری حضرت رضا(ع) در راستای رفع محرومیت و آلام نیازمندان در حوزه‌های مختلف درمانی، معیشتی، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و... عملکرد مطلوب و شایسته تقدیر از خود برجای گذاشتند.

وی با بیان اینکه فعالیت به نیت امام رضا(ع) و ترویج سیره عملی آن حضرت، فرصت‌سازی برای ذخیره آخرت است، افزود: خادمیاری لیاقت می‌خواهد که شاید نصیب برخی نشود به خود ببالید و افتخار کنید که در این لباس خدمت‌رسانی می‌کنید.

امام جمعه نکا در پایان با بیان اینکه خادمیاران افتخاری امام رئوف(ع) باید به درستی به مردم خدمت کنند، گفت: شما در دستگاه امام رضا حضورتان افتخار است،‌ پس قدر این لحظات را بدانید. خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) باید به‌گونه‌ای رفتار کند که نام و سیره اخلاقی و عملی امام رضا(ع) در زندگی فردی و اجتماعی‌اش نمایان باشد.

انتهای پیام
captcha