میزبانی پرشور مردم یزد و اصفهان از کاروان قرآنی شهید سلیمانی + عکس
کد خبر: 4112282
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

میزبانی پرشور مردم یزد و اصفهان از کاروان قرآنی شهید سلیمانی + عکس

کاروان قرآنی شهید سلیمانی در راستای اجرای سلسله محافل انس با قرآن و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با میزبانی پرشور شهرهای یزد و اصفهان همراه بود و بعد از آن در یادمان شهدای شهر نجف‌آباد و مزار شهید حججی اجرای برنامه داشت.

به گزارش ایکنا، کاروان قرآنی شهید سلیمانی در راستای اجرای سلسله محافل انس با قرآن و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، عصر 12 دی‌ماه در سالن اجتماعات امامزاده جعفر(ع) یزد حضور یافته و به اجرای برنامه پرداخت.

این برنامه که با حضور حجت‌الاسلام زارع‌زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار یزد و جمعی دیگر از مسئولان و همچنین اقشار مختلف مردم و فعالان قرآنی استان انجام شد، با اجرای قاریان بین‌المللی و برجسته کشورمان سعید پرویزی، سید مصطفی حسینی و اجرای مهدی صفری، کارشناس و مجری شبکه قرآن و معارف سیما همراه بود.

برپایی محفل انس با قرآن و شهدا در پادگان ولیعصر سپاه اردکان، محفل انس با قرآن در مسجد امیرالمؤمنین(ع) مزرعه سیف اردکان و اجرای برنامه در زندان مرکزی یزد از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی شهید سلیمانی در سفر به استان یزد بود.

میزبانی پرشور مردم یزد و اصفهان از کاروان قرآنی شهید سلیمانی + عکس

بعد از آن کاروان روز گذشته سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه با حضور در شهرستان نایین استان اصفهان در آستان مقدس امامزاده سلطان سیدعلی(ع) به اجرای برنامه پرداخت. بعد از آن دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر بعد از نماز ظهر و عصر، میزبان بعدی کاروان قرآنی شهید سلیمانی بود.

در خلال این برنامه و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هفدهمین سالگرد شهادت سردار حاج احمد کاظمی، کاروان قرآنی مراسم بزرگداشتی را با حضور مسئولان استانی و آحاد مختلف مردم، در حسینیه گلستان شهدا اصفهان برگزار کردند.

میزبانی پرشور مردم یزد و اصفهان از کاروان قرآنی شهید سلیمانی + عکس

کاروان قرآنی حاج قاسم در ادامه برنامه خود شب گذشته وارد شهر نجف‌آباد اصفهان شد و برای ادای احترام به مقام شهدای والا مقام این شهر در یادمان شهدای شهر نجف‌آباد حاضر و به اجرای برنامه پرداختند.

اعضاء کاروان قرآنی حاج قاسم، در ابتدای این برنامه برای قرائت فاتحه بر سر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی حاضر شدند و با نثار گل به مقام این شهید، ادای احترام کردند.

همچنین امروز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه ساعت ۱۲ کاروان قرآنی به بروجن رسید و در مسجد جامع حاج کرامت این شهر اجرای محافل انس با قرآن داشت. در همین روز از ساعت ۱۸ کاروان به شهرکرد اعزام شده و در امامزادگان دو معصوم(ع) به اجرای محفل قرآنی می‌پردازد.

میزبانی پرشور مردم یزد و اصفهان از کاروان قرآنی شهید سلیمانی + عکس

کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی پنجشنبه، ۱۵ دی‌ماه در آران و بیدگل حضور خواهد داشت و ساعت ۱۲ در پایگاه موشکی ۸۴۰ ارتش این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد. آخرین شهری که کاروان در آن حضور پیدا می‌کند، مشهد اردهال و آستان سلطان علی بن محمد باقر(ع) است که این برنامه نیز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha