سقف تسهیلات مددجویان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت
کد خبر: 4112963
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

سقف تسهیلات مددجویان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: میزان سقف تسهیلات مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

سقف تسهیلات مددجویان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 17 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان سقف تسهیلات مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.در این راستا، ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شد.

وی افزود: سه هزار و ۶۰۰ طرح اشتغالزایی در استان برای مددجویان ایجاد شد و باید تا پایان سال جاری، برای هشت هزار مددجو در استان شغل ایجاد شود.بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، توجه به مشاغل خرد را رویکرد این نهاد در اشتغال‌زایی دانست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: سرمایه لازم باید در اختیار نیروی آماده به کار قرار گیرد و در نهایت با وصل کردن مشاغل خرد به اقتصاد بزرگ‌تر، آن را به پایداری برسانیم.

مبشری ابراز کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان این نهاد، پرداخت شد و هدایت و نظارت بر اجرای طرح‌ها و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان است.

وی یادآور شد: در تلاش هستیم که با ایجاد زنجیره تولید، ایجاد نهادهای پشتیبان و در نهایت توجه به فروش محصولات در فضای مجازی و نمایشگاه‌ها، زمینه رونق مشاغل خرد را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha