کمک 50 میلیون تومانی اوقاف به 30 بیمار سخت‌درمان ملایری
کد خبر: 4113267
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

کمک 50 میلیون تومانی اوقاف به 30 بیمار سخت‌درمان ملایری

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک 50 میلیون تومانی این اداره هم‌زمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(س) به 30 بیمار سخت‌درمان خبر داد.

امیر مهدوی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایرامیر مهدوی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت فاطمه(س) برنامه‌های مختلفی در بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشن‌های ویژه این ایام در 10 بقعه متبرکه شاخص شهرستان خبر داد و افزود: این جشن در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده عبدالله ملایر به‌صورت ویژه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر تصریح کرد: در سایر بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد شهرستان نیز مراسم‌ جشن ویژه میلاد حضرت فاطمه(س) با برنامه‌های فرهنگی، مدیحه‌سرایی، مسابقه و... برگزار خواهد شد.

وی همچنین از کمک 50 میلیون تومانی این اداره هم‌زمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(س) به 30 بیمار سخت‌درمان خبر داد و گفت: این کمک‌هزینه درمان از محل موقوفات مرحوم شادروان سیف‌الدوله و در راستای نیت واقف انجام می‌شود.

مهدوی توزیع نذورات، همکاری با نهادهای فرهنگی در راستای برگزاری جشن‌های میلاد حضرت زهرا (س) و... را نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در این ایام فرخنده دانست.

انتهای پیام
captcha