ویژه‌برنامه‌های میلاد حضرت فاطمه(س) در اصفهان
کد خبر: 4114111
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

ویژه‌برنامه‌های میلاد حضرت فاطمه(س) در اصفهان

مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی اصفهان به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)، محافل جشن و سرور برپا می‌کنند.

سوره کوثر

به گزارش ایکنا از اصفهان، در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن، مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی اصفهان محافل جشن و سرور برای این مناسبت تدارک دیده‌اند.

امروز، 22 دی‌ماه، مجموعه فرهنگی آسمانی‌ها از نماز مغرب در حسینیه و مسجد امام زمان(عج) واقع در میدان قدس، خیابان علی بن سهل؛ دارالقرآن امام عصر(عج) از ساعت 20 در خیابان نظر غربی، کوچه شاخه نبات(29)؛ محفل دین‌پژوهان حسینی از ساعت 19:30 در خیابان مشتاق دوم، خیابان حمزه جنوبی، کوچه شهید منتظری(5)، پلاک 25؛ هیئت انصارالحسین(ع) و مؤسسه فرهنگی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی از ساعت 18:30 در حسینیه انصارالحسین(ع) واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی؛ هیئت فدائیان حسین از ساعت 19 در امامزاده شاه میرحمزه(ع) واقع در چهارراه عسکریه؛ هیئت بنی‌فاطمه(س) از ساعت 18 در حسینیه بنی‌فاطمه(س) واقع در خیابان ابن‌سینا؛ مجموعه فرهنگی باران از ساعت 19 در مقبره علامه مجلسی؛ کانون خادمیاران رضوی امام رئوف از نماز مغرب و عشا در امامزاده محسن(ع)؛ هیئت نورالزهرا(س) از نماز مغرب و عشا در حسینیه و مسجد جامع گورتان واقع در خیابان آتشگاه، کوچه 57 و محفل نوجوانان حضرت قاسم از نماز مغرب و عشا در حسینیه اخت‌الرضا(ع) واقع در حرم حضرت زینب خواهر امام رضا(ع)، ویژه‌برنامه‌هایی به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌کنند.

همچنین در روز جمعه، 23 دی‌ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، دو همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر اصفهان برگزار می‌شود. «پا به پای مادر» عنوان همایشی است که ساعت 9 صبح، از امامزاده ابوالعباس(ع) به سمت بوستان کوثر خوراسگان برگزار خواهد شد. همایش پیاده‌روی خانوادگی «راه عاشقی» نیز ساعت 8:30 صبح، از ایستگاه شماره 2 تله‌سیژ به سمت میدان گردهمایی پارک ناژوان برگزار می‌شود.

«نذر سبز مادری» نیز عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و با هدف ایجاد جنگل بادام کوهی در اصفهان برگزار می‌کند. این برنامه از ساعت 9 صبح در کمربندی شرق، 150 متر قبل از شهر رؤیاها، جنب پیست موتورسواری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به‌منظور هماهنگی برای حضور در این برنامه می‌توانند با شماره 09134020341 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha