همه در تدارک تکریم مادر
کد خبر: 4114130
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷
برخط جامعه

همه در تدارک تکریم مادر

برگزاری نشست خبری ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، انعقاد قرارداد حج تمتع سال ۱۴۰۲، برگزاری همایش گرامیداشت شهدای سلامت، بهداری مقاومت، رشد 35 درصدی پرداخت وام ازدواج و ... از مهم‌ترین اخبار سرویس اجتماعی ایکنا در هفته‌ای بود که گذشت.

به گزارش ایکنا، گروه اجتماعی این خبرگزاری طی هفته‌ای که گذشت، اخبار مهمی با تیترهای؛ برگزاری آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس، تمدید مهلت ارسال مقالات به چهارمین همایش ملی «خیر ماندگار»، «حرف‌آورد» آوردگاه بانوان صاحب سخن ایران‌ زمین، برگزاری نمایشگاه جشنواره ملی نقش تن‌پوش، برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، رونمایی از دیوارنگاره «مامان مهربونم» در میدان ولیعصر(عج)، برگزاری نشست خبری ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، انعقاد قرارداد حج تمتع سال ۱۴۰۲، انقضای تعاریف طبقاتی از آموزش و پرورش با همکاری خیران و واقفان، اجرای طرح ملی انفاق چادر مشکی، تشکیل کمیسیون خدمت و محرومیت‌زدایی در مجلس یازدهم، بانوان مؤثر در عر‌صه‌های مختلف تقدیر می‌شوند، رشد 35 درصدی پرداخت وام ازدواج، افتتاح ۳۰۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج، برگزاری همایش گرامیداشت شهدای سلامت، بهداری مقاومت، برگزاری نشست خبری نهمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت، همکاری مجلس برای تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی سرطان پستان، برگزاری جشنواره «وصال» با موضوع بازی‌های رایانه‌ای، راهکار جلوگیری از تبدیل تفاوت نسلی به شکاف نسلی را منتشر کرد که در ادامه به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس

آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس(تفحص شده با لباس منقوش به آرم وزارت کار و امور اجتماعی سابق)، روز یکشنبه، ۱۸ دی از مقابل سازمان حج و زیارت تا مقابل ساختمان مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر کار، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه، مسئولان کشوری و لشکری و جمع بزرگی از مردم شریف برگزار شد.

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن خیرمقدم از طرف جامعه کارگری به این شهید گمنام در این مراسم بیان کرد: این شهید در منطقه فکه و در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده است. من نیز در این عملیات حضور داشتم که عملیاتی بسیار سنگین بود و طراحی‌های بسیار کارشناسانه‌ای برای آن شده بود، اما متأسفانه به دلیل نفوذ جریان نفاق قبل از اجرای عملیات، نقش‌های عملیاتی به دست دشمنان رسیده بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی قرار داریم. دشمنان اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند و امروز به دنبال این هستند که با جنگ اقتصادی، شیرینی‌ها را بر کام این ملت تلخ کنند.

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش «خیر ماندگار»

مهلت ارسال مقالات به چهارمین همایش ملی خیر ماندگار با موضوع «ظرفیت‌ها و کارکردهای نیکوکاری و وقف در پیشرفت ایران» (ارزیابی وضعیت اکنون و چشم‌انداز آینده) تا پایان روز ۱۴ بهمن سال جاری تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در محورهای «مباحث نظری حوزه پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «تجربه‌های جهانی مربوط به پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «مطالعه و ارزیابی تجربه‌های ملی مربوط به این حوزه»، «مطالعه و ارزیابی نقش نهادهای اجتماعی در این حوزه»، «بازخوانی تجربه‌های خُرد و بسترهای پیشرفت»، «آسیب‌ها و چالش‌ها» و «ایده‌های نو» به دبیرخانه همایش به نشانی conf.ala.org.ir ارسال کنند.

«حرف‌آورد» آوردگاه بانوان صاحب سخن ایران‌ زمین

اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی طرحی راهبردی با ‌عنوان «حرف‌آورد»، آوردگاه بانوان صاحب سخن ایران‌زمین برگزار کرده است که طی یک عملیات میدانی از جریان تبیین، روشنگری و تبلیغ مردمی در راستای دستیابی به تمدن ایرانی-اسلامی است که با زمینه و محتوای ناظر به ابعاد چهارگانه نهضت پیشرفت و تبیین و تبلیغ دینی در مسیر (شدن) و دستیابی به اهداف خود ایجاد شده و رشد می‌کند.

اوایل سال ۱۴۰۰ طرحی با عنوان «حرف‌آورد» در راستای بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر شکست محاصره تبلیغاتی دشمن، در سطح کشور مطرح و اجرا شد و تا کنون آثار خوبی در قالب کلیپ و پادکست در بحث جهاد تبیین بانوان منتشر شده است.

جمعه///////هفته‌ای با رنگ و بوی گرامیداشت مقام زن و مادر

برگزاری نمایشگاه جشنواره ملی نقش تن‌پوش

نمایشگاه دوره نهم جشنواره نقش تن‌پوش میزبان ۴۵ اثر منتخب تی‌شرت، شال و روسری است که از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روزهای ۲۶ تا ۲۸ دی ماه در مرکز آموزش‌های جهاد دانشگاهی هنر واقع در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، ایستگاه دروازه دولت، خیابان خاقانی، پلاک ۸۱ در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

این آثار پس از اعلام فراخوان و داوری آثار رسیده، انتخاب شده و پس از برگزاری نمایشگاه، آیین معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره به صورت آنلاین ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه از طریق سامانه جشنواره به نشانی jdmod.ir در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا نیز در همین مراسم معرفی می‌شود.

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات ملی مناظره دانشجویی

مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی مرحله دانشگاه تهران، روز دوشنبه، ۱۹ دی‌ماه در تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار شد.

«برای مبارزه با فساد اقتصادی اصلاح ساختار مقدم بر اصلاح کارگزار است» و «ایران می‌تواند بدون دست برداشتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی مشکلات خود را در عرصه سیاست خارجی حل کند» گذاره‌های دور نیمه نهایی بودند که پس از مناظره، دو گروه «همپاد» و «بیان» به فینال راه پیدا کردند.

این دو گروه نیز در فینال با گذاره «دولت می‌تواند برای جلوگیری از بروز جرایم در جامعه، دسترسی شهروندان را به فضای مجازی محدود کند»، در قالب گروه موافق و مخالف زیر نظر سه داور از اساتید دانشگاه تهران شامل استادان کوشکی، ستاری و پورکریمی مناظره کردند.

رونمایی از دیوارنگاره «مامان مهربونم»

دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) تهران که بنا به اقتضای مناسبت‌های مختلف تغییر می‌کند، این بار و در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) رنگ‌وبوی مادرانه به خود گرفته است.

دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) روز سه‌شنبه، ۲۰ دی‌ماه در آستانه ولادت حضرت فاطمه(س) با عنوان «یادم می‌مونه» و با شعار «مامان مهربونم» رونمایی شد.

در توضیح این دیوارنگاره که محصول خانه طراحان انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه است، آمده است: «مامان مهربونم همه خوبی‌هات یادم می‌مونه».

نشست خبری ستاد هفته بزرگداشت مقام زن

نشست خبری ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با عنوان آئین بزرگداشت روز زن روز ۲۰ دی‌ماه با حضور مریم اردبیلی، مشاور امور بانوان شهرداری تهران در محل سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزارشد.

اردبیلی طی سخنانی در این مراسم ضمن عرض تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار کرد: این هفته به معنای بزرگداشت ویژه مقام زن و روز مادر است نه به معنای اینکه تنها در این هفته برای بانوان کاری انجام دهیم، بلکه این اتفاق باید در تمامی ایام سال انجام شود.

وی افزود: فرصت خوبی است، برای اینکه عقب‌ماندگی‌ها را جبران و در توجه به حیطه‌های مختلف مربوط به حوزه بانوان بازنگری کنیم. وجود بانوان با فرمایش مقام معظم رهبری هوای منتشر شده در زندگی ماست. در مجموعه شهرداری تهران نیز پویش قدردانیم در هفته گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار می‌شود. اگر قدر زهرای مرضیه(س) به درستی دانسته شود، قدر بانوان جامعه نیز به خوبی دانسته خواهد شد.

مشاور امور بانوان شهردار تهران برنامه‌های هفته زن را تشریح و اعلام کرد: پویش قدردانیم و پویش شهر قدردان زنان است طی این هفته در تهران برگزار می‌شود.

جمعه///////هفته‌ای با رنگ و بوی گرامیداشت مقام زن و مادر

انعقاد قرارداد حج تمتع سال ۱۴۰۲

سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت شنبه ۱۷ دی ماه به دعوت وزارت حج و عمره عربستان و برای مذاکرات حج تمتع ۱۴۰۲، عازم این کشور شد.

مذاکرات و انعقاد تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان در فضایی کاملا صمیمانه و دوستانه انجام گرفت و طرفین در خصوص موضوعات مربوط به حج سال جاری گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

جزییات تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ بعد از بازگشت رئیس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه به میهن اسلامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انقضای تعاریف طبقاتی از آموزش و پرورش با همکاری خیران و واقفان

به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش،‌ نشست خبری احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، روز سه‌شنبه ۲۰ دی در ساختمان شماره دو وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ضمن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س) در این نشست بیان کرد: بیست‌وچهارم ماه جاری آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش فرصتی برای ارزیابی همه ذی‌نفعان و شرکا شوراهای آموزش و پرورش است تا بررسی شود مشارکت عمومی چه میزان در مسیر تعلیم و تربیت شکل گرفته است. تحقق اهداف آموزش و پرورش، تعالی فرهنگ، تعلیم و تربیت و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز است و تداوم و استمرار انقلاب اسلامی و حفظ گسترش دستاوردهای آن از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

محمودزاده گفت: از طریق ایجاد تعاونی‌ها و مدارس غیر دولتی دستگاهی یا وابسته به افراد خیر، واقف و گروه‌های جهادی به سمتی می‌رویم تا تعاریف طبقاتی از نظام آموزش و پرورش منقضی شود.

اجرای طرح ملی انفاق چادر مشکی

گروه جهادی کوثر با هدف ترویج حجاب، کاهش اثرات تحریم و حمایت اقتصادی از پوشش بانوان محجبه، طرح ملی انفاق چادر مشکی را اجرا می‌کند. بر اساس این طرح و با حمایت خیرین به بانوان متقاضی، چادر مشکی نو با پارچه حریراسود کارخانه حجاب شهرکرد ایرانی به قید قرعه هدیه داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح و دریافت چادر مشکی می‌توانند عدد ۸ را به شماره ۱۰۰۰۰۰۰۴۴۴۴ ارسال و نیز اپلیکیشن کوثر ولایت را از لینک https://cafebazaar.ir/app/kosarevelayat.jahadi.app دانلود کنند.

علاقه‌مندان به مشارکت و حمایت مالی از این طرح نیز می‌توانند وارد لینک https://zarinp.al/kosarevelayat شوند و به هر میزان که می‌توانند در این امر خیر شریک شوند. همچنین برای حمایت از این طرح علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را در کافه بازار به آدرس https://cafebazaar.ir/app/kosarevelayat.jahadi.app ارسال کنند.

تشکیل کمیسیون خدمت و محرومیت‌زدایی در مجلس یازدهم

کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت‌زدایی برای نخستین بار در مجلس یازدهم تشکیل و در نشست این کمیسیون با حضور علی نیکزاد ثمرین اعضای هیئت‌رئیسه آن انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، سیدعلی موسوی، نماینده مردم ملکان به عنوان رئیس، سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین به عنوان نایب‌رئیس اول، غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا به عنوان نائب‌رئیس دوم، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و انگوت به عنوان سخنگو، اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم به عنوان دبیر اول و محمدرضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان به عنوان دبیر دوم کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت‌زدایی انتخاب شدند.

جمعه///////هفته‌ای با رنگ و بوی گرامیداشت مقام زن و مادر

بانوان مؤثر در عر‌صه‌های مختلف تقدیر می‌شوند

در آستانه روز مادر و آغاز هفته گرامیداشت مقام زن، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر طی نشستی خبری به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: خوشحالیم با بیانات مقام معظم رهبری هفته زن را آغاز می‌کنیم. سال‌ها بود بانوان با ایشان دیدار نداشتند، به همین جهت نامه‌ای نوشتیم و مطرح کردیم که این روز متعلق به ماست، این روز را به ما برگردانید که ایشان نیز موافقت کردند.

وی در تشریح برنامه‌های هفته زن گفت:‌ کنگره بانوان تأثیرگذار امسال برگزار و طی سال‌های آینده به سطح ملی و بین‌المللی گسترش می‌یابد. جشنواره بانوی ایرانی در بخش‌های هنری برگزار و منتخبان آن تقدیر می‌شوند. برنامه دیگر ما مربوط به دختران ۱۲ تا ۱۸ سال است که ایده‌های خود را مطرح می‌کنند و ایده‌های برتر تقدیر می‌شوند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برگزاری کنگره تقدیر از زنان تاثیرگذار طی ۲۷ دی‌ماه خبر داد و اعلام کرد: بانوان برتر شناسایی و در استان‌ها و سپس در تهران مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

رشد 35 درصدی پرداخت وام ازدواج

وحید یامین‌پور در حساب توییتر خود نوشت: «بنابر گزارش بانک مرکزی از ابتدای امسال تا امروز به بیش از ۷۴۳ هزار نفر وام قرض‌الحسنه ازدواج (جمعاً به مبلغ ۱۰۲ هزار میلیارد تومان) پرداخت شده است. این مبلغ حدود ۳۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.»

وی همچنین در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود «پس از پیگیری برای پرداخت وام ازدواج، پروژه دیگر معاونت جوانان چیست؟»، توییت کرد: «از این کار مهمتر احیای ماموریت ستادی ملی و استانی و جایگاه فرابخشی، احیای چند ماده قانون تسهیل ازدواج، توسعه مشارکت اجتماعی هدفمند و شکستن انحصار در حمایت دولتی است. دو مورد مهم را هم بعد از تکمیل بعداً عرض خواهم کرد.»

افتتاح ۳۰۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج

آئین افتتاح تعداد سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج روز شنبه، ۱۷ دی‌ماه با حضور سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان در محل سالن رضویه سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد.

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: هدف اصلی ما ساختن ایران قوی، مقتدر، عزیز، امن و پیشرفته است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی ما در ارتباط با ایران عزیز است، ادامه داد: در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی و خواسته رهبران انقلاب به فضل الهی عزم جدی برای رفع فقر و محرومیت به وجود آمده است.

برگزاری همایش گرامیداشت شهدای سلامت، بهداری مقاومت

همایش گرامیداشت شهدای سلامت، بهداری مقاومت روز ۱۸ دی‌ماه با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و سلیمان حیدری، رئیس بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی برج‌میلاد تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران نیز در این‌ مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، بیان کرد: مفتخریم در جمعی هستیم که به توفیق الهی مدال مجاهدت، تلاش، کوشش و خدمت و ایثار و فداکاری را بر سینه دارند.

شهردار تهران به نقش کادر درمان در زمان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کادر درمان در دوران دفاع مقدس و هر عرصه‌ای که مربوط به ارتقای سلامت بود، حضور داشت، پس از دوران دفاع مقدس و در زمان دفاع از حرم نیز این عزیزان ایثار و فداکاری کرده و در ایام کرونا هم در دفاع از سلامت جامعه، جان خود را ارزانی کردند تا صحت و سلامت جامعه را حفظ کنند.

جمعه///////هفته‌ای با رنگ و بوی گرامیداشت مقام زن و مادر

نشست خبری کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت

نشست خبری نهمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی در زمینه زخم و ترمیم بافت با حضور مسعود حبیبی، رئیس کنگره، سیدمهدی طبایی، دبیر، محسن فاتح، دبیر اجرایی، منصور جمالی زواره، دبیر علمی در بخش علوم پایه و پروین منصوری دبیر علمی در بخش بالینی در پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت برگزار شد.

مسعود حبیبی، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران و رئیس کنگره در این نشست گفت: ۷۰ درصد مرگ و میرها در کشور بر اثر بیماری‌های‌ غیرواگیر مثل بیماری‌های قلبی، دیابت، چاقی و... است. یکی از عوارض مشترک این بیماری‌ها زخم‌های مزمن است که باعث شایع‌ترین سرطان زنان (سرطان پستان)، سرطان مردان (سرطان پروستات) و لنفوم‌هاست.

محسن فاتح، دبیر اجرایی کنگره نیز تصریح کرد: نهمین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت از ۲۱ تا ۲۳ دی از سوی از سوی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در تالار ابوریحان بیرونی مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. در کنار برنامه‌های علمی، فضای نمایشگاهی نیز برای حضور ۲۶ شرکت فعال در زمینه زخم و ترمیم بافت فراهم شده است تا فرصتی برای تعامل محققان و پزشکان با این شرکت‌ها فراهم شود. همچنین ۵ کارگاه عملی در زمینه کنترل ترشحات زخم، نوردرمانی، سلول درمانی و انتخاب زخم‌پوش مناسب و ... برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره «وصال» با موضوع بازی‌های رایانه‌ای

نخستین جشنواره «وصال» به همت اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با محور بازی و بازی‌های رایانه‌ای، ارتباط مؤثر با نوجوان و نوجوانان و فضای مجازی برگزار می‌شود.

دبیرخانه این جشنواره از علاقه‌مندان خواسته است تا آثار خود با موضوعات یادشده را در قالب سناریونویسی، داستانک و فیلمنامه وصال برای تولید موشن‌گرافی و فیلم کوتاه ارسال کنند. مهلت ارسال آثار ۱۲ بهمن تعیین شده است.

از میان آثار ارسال شده پس از داوری و ارزیابی، به آثار برتر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت. همچنین برگزاری کارگاه‌های جنبی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

راهکار جلوگیری از تبدیل تفاوت نسلی به شکاف نسلی

نشست آموزشی عفاف و حجاب با موضوع «نقش تربیت معنوی فرزندان در کاهش گسست نسلی» از سوی فرهنگسرای سرو با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۶ و سرای محله ساعی، با حضور نیکو دیالمه، عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه امام صادق(ع)، مدرس دانشگاه و پژوهشگر در سرای محله ساعی برگزار شد.

دیالمه طی سخنانی در این نشست به مباحثی چون رویکردهای جهانی به معنویت، تربیت معنوی در نگاه اسلام، مفاهیم مرتبط به روابط بین نسلی چون معنای نسل، تفاوت نسل‌ها، شکاف و گسست نسلی، دیدگاه اسلام در تفاوت نسلی، شکاف نسلی در قرآن کریم، رابطه خوب والد و فرزند در نگاه قرآن کریم، نقش دعا در فرایند تربیت معنوی، فرازهایی از دعای ۲۴ صحیفه سجادیه «دعای فرزندان برای والدین و دعای والدین برای فرزندان» پرداخت.

عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه امام صادق(ع) معتقد است: در صورت خودسپاری به سیستم تربیتی اسلام به ویژه زیست معنوی در مکتب اهل بیت(ع)، تفاوت نسلی هرگز به شکاف نسلی و گسست منجر نخواهد شد.

فاطمه بختیاری

انتهای پیام
captcha