جشن میلاد حضرت زهرا(س) در دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ + عکس
کد خبر: 4114311
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

جشن میلاد حضرت زهرا(س) در دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ + عکس

ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و پویش جشن فرشته‌ها در دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از گروه قرآنی ابرار، ویژه‌برنامه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و پویش جشن فرشته‌ها با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی-اسلامی و برگزاری جشن عبادت و تکلیف دختران در دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ برگزار شد.

در این مراسم که مسئولیت اجرای آن برعهده نوجوانان دهه هشتادی و کودکان دهه نودی بود، ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاری خردسال ابوالفضل فرجی آغاز شد و سپس عهدنامه جشن عبادت توسط دختران و مادران ایشان قرائت شد.

در بخش بعدی برنامه، گروه سرود بین‌المللی زینبیون با اجرای قطعاتی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) فضای سالن را عطرآگین کردند.

نوروزی، مدیر اجرایی دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز تشکر از حضور ۲۰۰ نفری میهمانان برنامه، توانایی دارالقرآن مرکزی منطقه را برای برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم و فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی نوین اسلامی اعلام و اظهار کرد: این مرکز ضمن آمادگی از پذیرش مخاطبین جهت حضور در دوره‌های متنوع قرآنی به تازگی دوره ویژه تربیت مربی قرآن کریم را آغاز کرده است.

حسن ختام این مراسم، حضور میهمان ویژه حافظ خردسال کل قرآن کریم، محمدطه حاجی محمدی بود که به تازگی مدرک معادل لیسانس علوم قرآن و حدیث خود را دریافت کرده و در حال آمادگی برای کنکور سراسری کارشناسی ارشد است.

در پایان این برنامه، آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و پویش جشن فرشته‌های دختران ۹ ساله برگزار شد.

دارالقرآن شهرداری منطقه ۱۰ تهران در خیابان قزوین، خیابان بنکدار، کوچه درویش، مجتمع فرهنگی شهید غنی‌پور واقع شده است. همچنین، دارالقرآن‌های مرکزی مناطق مختلف تهران همزمان با ایام ویژه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی را به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) با حضور علاقه‌مندان برگزار کردند.

انتهای پیام
captcha