مسابقه کتابخوانی مجازی «شمیم عشق» در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4115533
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

مسابقه کتابخوانی مجازی «شمیم عشق» در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی «شمیم عشق» در بهمن‌ماه خبر داد.

سبک زندگی فاطمیسمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: به‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) مسابقه کتابخوانی مجازی «شمیم عشق» با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار می‌شود.

وی گفت: منبع این مسابقه کتاب «سبک زندگی فاطمی» با نگاه به زندگی با برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و رابطه آن با افزایش جمعیت، گردآوری و تنظیم «سفیران فاطمیه» شده که نسخه الکترونیکی آن از طریق لینک https://b۲n.ir/e۳۱۴۲۳ قابل دریافت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تصریح کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا روز میلاد امام علی(ع) ۱۵ بهمن‌ماه سال‌جاری است و شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ‌های خود را به پست الکترونیک به آدرس cheraghi.ali۱۳۷۰@gmail.com و یا از طریق پیام‌رسان بله به شماره ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ و یا به‌صورت پیامک به شماره ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ ارسال کنند.

حیدری با بیان اینکه به ۶۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ‌نامه را از طریق لینک https://uupload.ir/view/ دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha