اعلام برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی اسدآباد در دهه فجر
کد خبر: 4118885
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

اعلام برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی اسدآباد در دهه فجر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با اشاره به برنامه‌های قرآنی این اداره در ایام دهه فجر گفت: برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شش رشته، جشن انقلاب در مراکز قرآنی، اجرای ۱۰ محفل انس با قرآن در مساجد و مدارس و پویش تلاوت سوره فجر و هدیه آن به روح امام راحل برگزار می‌شود.

حمزه کماسی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآبادحمزه کماسی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر و ماه رجب برنامه‌های مختلف قرآنی از سوی کانون قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

وی از مسابقه قرآنی در رشته‌های خط، نقاشی، ترتیل، روخوانی و حفظ قرآن کریم تحت عنوان جشنواره کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این مسابقات قرآنی ویژه تمام مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

کماسی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور مهدی غلام‌نژاد در اسدآباد بیان کرد: محفل انس با قرآن همراه با جهاد تبیین در ۱۰ مدرسه و مسجد این شهرستان همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد همچنین از برگزاری جشن‌ انقلاب در مراکز قرآنی شامل مؤسسات و خانه‌های قرآنی در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: پویش تلاوت سوره فجر و هدیه آن به روح امام راحل از دیگر برنامه‌های قرآنی شهرستانی ملایر در دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha