نگاهی به برنامه‌های هفته قرآن همدان
کد خبر: 4122228
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

نگاهی به برنامه‌های هفته قرآن همدان

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن در همدان گفت: طبق مصوبات این شورا از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه جاری، هفته قرآن همدان نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت همایش‌های قرآنی، کرسی‌های تلاوت، مسابقات و کارگاه‌های آموزشی قرآن در حال برگزاری است.

جواد سعیدی قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان جواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن در استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در آستانه سالروز بعثت حضرت رسول(ص) طبق مصوبات شورای قرآن همدان از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه جاری، هفته قرآن همدان نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به جسارت و توهین دشمنان به قرآن نیاز بود که امسال قرآن را خاص ببینیم، افزود: در این راستا کارگروهی با عضویت متولیان امور قرآنی و تشکل‌های قرآنی تشکیل شد و کلیه فعالیت‌های قرآنی این هفته بر عهده این کارگروه و همچنین با همکاری دبیرخانه انجام می‌شود.

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن در همدان گفت: در هفته قرآن همدان برنامه‌هایی از جمله همایش‌های قرآنی، کرسی‌های تلاوت، جشنواره‌ها، مسابقات و کارگاه‌های آموزشی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه محافل انس با قرآن در سراسر استان با حضور ۱۰ نفر از قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در مسجد انصارالامام(ره) با شعار هفته قرآن، اختتامیه محافل قرآن ۲۶ بهمن‌ماه در مسجد خاتم‌الانبیا(ص)، محفل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی در اداره ورزش و جوانان تویسرکان از جمله این برنامه‌ها در این هفته است.

انتهای پیام
captcha