ضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص انقلابی در اشتغال‌زایی
کد خبر: 4122562
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

ضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص انقلابی در اشتغال‌زایی

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل افراد متخصص انقلابی که پایبند به آرمان‌های نظام هستند جهت اشتغال‌زایی در استان ضروری است.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، امروز، 27 بهمن‌ماه، در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، اظهار کرد: بسیجیان در اتفاقات مختلف و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و... در خط مقدم امدادرسانی و در حال خدمت به مردم هستند و بعضی از آنان مسئله اشتغال را نیز پیگیری می‌کنند.

وی افزود: جا دارد از ظرفیت و پتانسیل افراد متخصص انقلابی که پایبند به آرمان‌های نظام هستند جهت اشتغال استفاده شود. باید تشکیل و حمایت از شرکت‌ها و تعاونی‌های کوچک که با استفاده از  ظرفیت‌های محدود خصوصی می‌توانند فعالیت کنند را در دستور کار قرار  بدهیم و از آنان حمایت کنیم.

مجتبی معین وزیری، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این نشست عنوان کرد: بر اساس درخواست‌هایی که برای اشتغال از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان می‌شود می‌توان به جرئت گفت در تمامی رشته‌ها، افراد توانمند بومی داریم که می‌توانند در صنایع استان جذب شوند.

 وی افزود: در تابستان سال جاری نرخ بیکاری در استان هرمزگان ۲۲/۶  بود و در فصل پاییز با کاهش ۱۱ درصدی روبرو شد و این آمار به ۱۱/۶ درصد رسیده است. اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برای حمایت در حوزه توانمندسازی بسیجیان به ویژه در مباحث کارهای فنی و همچنین در حوزه ثبت تعاونی با محوریت بسیج و مساجد آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام
captcha