طرح عیدانه به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4125051
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان؛

طرح عیدانه به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود

طرح عیدانه به مناسبت اعیاد شعبانیه از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اقدام به راه اندازی «طرح عیدانه» از میلاد حضرت امام حسین(ع) تا میلاد حضرت مهدی(عج) کرده است.

در این طرح از علاقمندان دعوت شده که نام و شماره تماس خود را در پیام رسان ایتا به شماره 09300025425 ارسال کنند تا به نیابت از آنها تا نیمه شعبان در کربلای معلی زیارت نیابتی انجام شود. اسامی شرکت کنندگان در حرم مطهر قرائت و در ضریح مطهر قرار خواهد گرفت.

از بین کسانی که نامشان را برای شرکت در این طرح ارسال کنند در نهایت قرعه کشی و هدایای متبرک و معنوی به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت. همچنین یک نفر از بین زائرین انتخاب و زیارت نیابتی به صورت ویژه برای ایشان انجام خواهد شد.

با توجه به روایات ذکر شده از معصومین(ع) بر اهمیت زیارت امام حسین(ع) در نیمه شعبان تاکید شده است. حضرت صادق(ع) فرمودند: هنگامى که نیمه شعبان مى‌شود از افق اعلى منادى نداء مى‌‏کند: اى زائرین حسین(ع) به اهل خود برگردید در حالى که آمرزیده شده‏‌اید، ثواب و اجر شما بر خدا است که پروردگار شما بوده و بر محمّد است که پیغمبر شما مى‏‌باشد.

انتهای پیام
captcha