پنج درصد بودجه دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص می‌یابد
کد خبر: 4126025
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
وزیر علوم:

پنج درصد بودجه دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص می‌یابد

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از تاسیس صندوق‌های علم و فناوری در کشور خبر داد و گفت: برای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی دانشگاه‌ها پنج درصد بودجه دانشگاه‌های کشور به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، محمد علی زلفی گل، جمعه در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت علم در جهت‌گیری توسعه کشور افزود: دانشگاه‌ها در مدار توسعه و تقویت دولت سیزدهم قرار دارند.

وی با اشاره به مزیت‌های توسعه مازندران بیان کرد: ماموریت دانشگاه‌های مازندران باید متناسب با مزیت‌های توسعه این استان تعریف شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری لزوم توجه به قانون‌مداری در اداره امور را یادآور شد و گفت: دانشگاه‌ها و استادان علوم مختلف در کانون برنامه‌های توسعه کشور قرار دارند.

همچنین در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه‌های این استان بر لزوم توجه به مراکز آموزش عالی و تقویت بودجه این مراکز و عملیاتی شدن دانشگاه‌های مازندران بر اساس نیازهای توسعه تاکید کردند.

انتهای پیام
captcha