همدردی زمینه‌ساز جذب مردم به خدمات دولت می‌شود
کد خبر: 4128861
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

همدردی زمینه‌ساز جذب مردم به خدمات دولت می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه همدردی زمینه‌ساز جذب مردم به خدمات دولت می شود، گفت: جلب و جذب مردم به سوی محبت به گفته امام جواد(ع) شامل سه مؤلفه انصاف در معاشرت،‌ همدردی در خوشی و ناخوشی و داشتن قلبی پاک از گناه است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 27 اسفند در شورای اداری استان کردستان گفت: تأکید مردم در این ایام بیشتر برکنترل بازار است که انتظار می‌رود دولت در این زمینه تلاش خود را به کارگیرد تا مردم هم بتوانند از بازار بهره‌مند شوند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر انقلاب در استان کردستان افزود: تلاش دولت و نیروهای نظامی و انتظامی برای برقراری امنیت در استان ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در بدو شروع سال جدید با خود تعهد کنیم که رضایت مردم و محبت آنان را جلب کنیم، بیان کرد: جلب و جذب مردم به سوی محبت به گفته امام جواد(ع) شامل سه مؤلفه انصاف در معاشرت،‌ همدردی در خوشی و ناخوشی و داشتن قلبی پاک از گناه می‌باشد.

وی، تأکید کرد: همدردی در ناخوشی در استان کردستان که بیشتر مورد آسیب قرار گرفته است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی، یادآور شد: وسعت دید و صاف کردن دل‌ها برای همه جامعه به ویژه مسئولان و مدیران امری ضروری بوده است و زمینه جامعه‌ای همدل را مهیا می‌کند.

مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان در ادامه این جلسه از برگزاری جشن گلریزان در استان خبر داد و گفت: کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی در استان نیازمند حمایت همه جانبه همه مسئولان به ویژه دستگاه‌های قضایی، نظامی و انتظامی دارد.

وی یادآور شد: دو نفر از زندانیان استان برای آزادی نیاز به کمک مالی بالایی دارند؛ امید است که در ماه مبارک رمضان شاهد کمک خیرین همیشه در صحنه استان کردستان باشیم.

انتهای پیام
captcha