زمینه اشتغال بیش از ۸۰۰ نیروی کار جدید در کرمان فراهم شد
کد خبر: 4129855
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

زمینه اشتغال بیش از ۸۰۰ نیروی کار جدید در کرمان فراهم شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید فراهم شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در 11 ماه سال ۱۴۰۱ بر مبنای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تشکیل ۱۵۲ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، برگزاری ۴۰ جلسه ستاد استانی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی، ۱۹۸ مصوبه حاصل شده است که در نهایت منجر به جلوگیری از بیکار شدن هفت هزار و ۵۰۰ کارگر و ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید شده است.

وی افزود: در ابتدای فعالیت ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی، تاکنون ۵۷۶ پرونده در دبیرخانه این ستاد برای پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و رسیدگی شده است که در این راستا از بیکاری بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان یادآور شد: طی بررسی گزارش عملکرد ستادهای استانی کشور، ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان حائز رتبه برتر شده است.

دبیر و خبرنگار عطیه باقری چاروک

انتهای پیام
captcha