جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال نقش‌آفرین باشد
کد خبر: 4130415
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال نقش‌آفرین باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به نامگذاری سال به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: جهاددانشگاهی در این دو محور می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، امروز، ۹ فروردین‌ در دیدار نوروزی با سرپرست و اعضای جهاددانشگاهی استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی سابقه‌ پر افتخاری دارد و تلاش این نهاد در سال‌های آغاز فعالیت و دستاورد‌های این مجموعه مایه افتخار است، اما آن آهنگ، امروز باید گسترش پیدا کند و امسال هم سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه این مجموعه هم‌اکنون نیرو‌های نخبه‌تر و با تجربه‌تر و امکانات بیشتری در اختیار دارد، تصریح کرد: با روحیه جهادی می‌توان کار‌های بیشتری انجام داد.

امام جمعه ایلام با اشاره به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: جهاددانشگاهی در این دو محور می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

کریمی‌تبار گفت: در استان این انتظار وجود دارد که با وجود سرپرست جدید این مجموعه که تجربه خوبی دارند و کار‌های ارزنده‌ای انجام داده‌اند، کار‌ها در جهاددانشگاهی استان سرعت بگیرد.

وی با بیان اینکه روزمرگی بدترین آفت برای یک سازمان است و نباید به وضع موجود قانع شد، تصریح کرد: باید نیاز‌ها به خوبی تشخیص داده شود و کار‌های مورد نیاز را انجام داد، چون زدودن موانع در راه رسیدن به اهداف لذت بخش و نشاط‌آور است. جهاددانشگاهی یک مجموعه پای کار، پرنشاط و جوان است و می‌تواند در استان بیش از سال‌های گذشته تاثیرگذار باشد.

کریمی‌تبار در بخش دیگری از این دیدار تاکید کرد: تحولی که در طبیعت ایجاد می‌شود از آیات الهی است و طبیعت قدرت خدواند را می‌رساند و انسان را به کرنش در برابر عظمت خدواند وا می‌دارد.

وی گفت: اگر انسان نسبت به آیات الهی بی‌تفاوت باشد قساوت قلب می‌آورد و قساوت قلب مسیر بندگی را تغییر می‌دهد و توجه به آیات الهی حال ما را به احسن الحال تغییر می‌دهد.

یادآور می‌شود که در ابتدای این دیدار  محمد پاکزاد، سرپرست جهاددانشگاهی ایلام ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و معنویت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این واحد را در زمینه‌های فرهنگی، آموزش، کارآفرینی و پژوهش این نهاد را در استان ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha