اجرای طرح کلاس تقویتی برای۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند در سمنان
کد خبر: 4130665
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

اجرای طرح کلاس تقویتی برای۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند در سمنان

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان از اجرای طرح کلاس‌های تقویتی برای ۲۰۰ دانش‌آموز مهاجر و کم بضاعت در سراسر استان خبر داد.

ارسالی// اجرای طرح کلاس تقویتی برای۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، فاطمه عبیری، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان، عصر روز گذشته، 10 فروردین، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان در استان اجرایی شده اظهار کرد: کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان کم بضاعت اتباع و ایرانی در طول نوروز برگزار شده است.

وی ادامه داد: ۲۰۰ دانش‌آموز مشمول در این طرح در ۱۰ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان‌های سمنان، گرمسار و مهدی‌شهر در دروس ریاضی، فارسی و علوم تحت آموزش فوق برنامه قرار گرفتند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان با اشاره به اینکه این طرح با برنامه‌ریزی صورت گرفته با حمایت و اعتبار امور اتباع بین‌الملل در وزارت آموزش و پرورش و بازآموزی اتباع و دانش آموزان ایرانی از ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت یادآور شد:  جلسات توجیهی با مدیران و معلمان هدف در شهرستان‌های مذکور انجام و تا به امروز سه جلسه آموزشی برای دانش آموزان نیز برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha