بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در گرگان توزیع شد
کد خبر: 4132785
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در گرگان توزیع شد

فرمانده سپاه گرگان گفت: همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) ۱۸۰۰ بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی بین نیازمندان در گرگان توزیع شد.

سرهنگ دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، سرهنگ دیلم کتولی، فرمانده سپاه گرگان امروز، ۲۰ فروردین در حاشیه برگزاری توزیع بسته‌های معیشتی در حسینیه ثارالله(ع)، گفت: همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) ۱۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در گرگان توزیع شد.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه این اقدام در راستای طرح کمک مومنانه با همت جهادگران سپاه ناحیه در ماه مبارک رمضان درحال اجرا است‌، گفت: در این بسته‌ها اقلامی از جمله برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب گوجه توزیع شد.

سرهنگ دیلم کتولی با سفارش روزه داران به انفاق و کمک به نیازمندان بیان کرد: قدر فرصت‌ها را بدانیم و از نعمت‌های خداوند متعال در مسیر بندگی نهایت بهره ببریم و در راه خدا استفاده کنیم.

وی با استناد به روایتی از پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: پیامبر (ص) فرمودند بهترین اعمالی که انسان‌ها می‌توانند انجام دهند رعایت انصاف، مواسات با برادران دینی و… است.

فرمانده سپاه گرگان افزود: مواسات مؤمنانه برکتی است که به واسطه انقلاب اسلامی و هدایت رهبر معظم انقلاب در کشور به عنوان یک فرهنگ تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha