ایجاد حکومت اسلامی در ایران پرچم مقاومت را برافراشته‌تر کرد
کد خبر: 4133950
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

ایجاد حکومت اسلامی در ایران پرچم مقاومت را برافراشته‌تر کرد

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به نقش امام خمینی در مبارزه با رژیم صهیونیستی گفت: با ایجاد نظام اسلامی در ایران پرچم مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل افراشته‌تر شد.

ارسالی// ایجاد حکومت اسلامی در ایران پرچم مقاومت را برافراشته‌تر کرد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شیرازی، جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، امروز، 25 فروردین، در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلی سمنان با بیان اینکه امام خمینی با ایجاد جمهوری اسلامی، پرچم مبارزه با اسرائیل را محکمتر کرد اظهار کرد: امام از سال ۱۳۴۰ و ۱۳۴۱ پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی را بلند کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین پرداخت که در این راستا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد.

وی در خصوص شکل‌گیری رژیم جعلی اسرائیل گفت: از سال ۱۹۱۷ و بعد از جنگهای جهانی اول و دوم انگلیسی‌ها زمینه را برای شکل‌گیری این رژیم غاصب فراهم کردند که آمریکا و انگلیس با تقسیم برخی از کشورها کم کم رژیم اشغالگر قدس را ایجاد و مردم مظلوم فلسطین را آواره کردند.

شیرازی با بیان اینکه طاغوتهای دنیا در کنار اسرائیل قرار گرفتند متذکر شد: در همان سال اول ۵۰ کشور دنیا این رژیم اشغالگر را به رسمیت شناخته و به حمایت از آن پرداختند.

وی دیگر حمایت برخی کشورها را مسلح کردن صهیونیستها برشمرد و افزود: آنها به تصور اینکه کشورهای اسلامی نمی‌توانند به حمایت از مردم فلسطین بپردازند، اقدام به مسلح کردن اشغالگران کردند.

به گفته شیرازی؛ بعدها وقتی کشورهای عربی در مبارزه با اشغالگران شکست خوردند به مذاکره و صلح با صهیونیست ها پرداختند که به جز یکی دو کشور، دیگر کشورهای عربی، همه در کنار اسرائیل قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه صهیونیست‌ها تصور می‌کردند که حاکمیت آنها با حمایت انگلیس و امریکا ابدی خواهد بود اظهار کرد: آنها فکر نمی‌کردند که پرچمی که در حمایت از فلسطین در ایران برافراشته می‌شود قدرت آنها را به چالش می‌کشد.

شیرازی افزود: امام در حقیقت پرچم مبارزه با اسرائیل غاصب را محکمتر و افراشته‌تر کرد زیرا شعار امام از همان روز اول این بود که اسرائیل باید محو و نابود شود.

یادآور می‌شود راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس امسال با حضور پرشور مردم روزه‌دار در 52 نقطه استان سمنان برگزار و راهپیمایان روز قدس در سراسر استان سمنان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف به خیابان‌ها آمدند.

مردم مؤمن استان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر بر حمایت از مردم ستمدیده فلسطین تأکید کردند و ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خلق حماسه جدید برای حمایت از فلسطین و قدس با افتخار در کنار سایر اقشار مردم در سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

انتهای پیام
captcha