دستاوردهای وسیع انقلاب با شیوه‌های جدید و جوان پسند انجام شود
کد خبر: 4135646
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

دستاوردهای وسیع انقلاب با شیوه‌های جدید و جوان پسند انجام شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی بر داشتن نوآوری، خلاقیت، ابتکار و ماندگاری در اجرای برنامه‌های ارزشی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: تشریح و تبیین دستاوردهای وسیع انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باید با شیوه‌های جدید و جوان پسند به انجام برسد.

دریادار عباسی، مدیرکل حفظ اثار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ اثار استان، امیر دریادار رضا عباسی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی، امروز، 31 فروردین ماه، در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی، بر داشتن نوآوری، خلاقیت، ابتکار و ماندگاری در اجرای برنامه‌های ارزشی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: تشریح و تبیین دستاوردهای وسیع انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باید با شیوه‌های جدید و جوان پسند به انجام برسد.

وی یادآور شد: مردمی کردن برنامه‌های‌ مربوط به دفاع مقدس و مقاومت باید در اولویت دستگاه‌های متولی به خصوص نهادهای فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد.

عباسی تبیین حماسه‌های هشت سال دفاع‌ مقدس و مقاومت در شرایط کنونی کشور را بسیار حساس توصیف کرد که باید به طور جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ غنی دفاع‌ مقدس به جوانان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: وزارت آموزش و پرورش نقش مهمی در این راستا دارد که امیداوریم با هم افزایی، تعامل و همکاری بتوانیم این وظیفه را به خوبی ایفا کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و اضافه کرد: تولید محتوای دیجیتال و انتشار آن به طور وسیع در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از نیازهای ضروری است و این موضوع مشارکت تمام دستگاه‌های سطح استان را می‌طلبد.

انتهای پیام
captcha