مسئولان برای فعالیت سرمایه‌گذاران بسترسازی کنند
کد خبر: 4135996
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

مسئولان برای فعالیت سرمایه‌گذاران بسترسازی کنند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: مسئولان باید بسترهای لازم را برای فعالیت سرمایه‌گذاران در منطقه فراهم کنند.

مسئولان برای فعالیت سرمایه‌گذاران بسترسازی کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز 2 اردیبهشت، در خطبه‌های نماز عید سعیدفطر که در مصلی این شهرستان با حضور زنان و مردان مومن برپا شد، گفت: مسئولان امر باید به گونه‌ای شرایط را فراهم کنند، که فعالان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان رغبت پیدا کنند.

وی یکی از دغدغه‌های کنونی آحاد مردم را مسائل اقتصادی دانست، گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از 16 سال است، شعار سال را به مباحث اقتصادی اختصاص می‌دهند، پس این نشان می‌دهد، موضوع فوق برای ولی‌فقیه نیز دغدغه است.

امام‌جمعه میاندوآب ضمن اشاره به اینکه دشمنان از وضعیت اقتصادی کشورمان به نفع خود بهره‌برداری کرده، بر روی ذهن و فکر جوان ایرانی برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت: اگر به دنبال قوی شدن هستیم، لازم است، از هر نظر اعم از اقتصادی، سیاسی و نظامی کشورمان را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه، مسئولان اعم از کسانی که در شهرستان‌ها، مراکز استان‌ها یا پایتخت خدمت می‌کنند، باید راه را باز کنند، تا سرمایه‌گذاران وارد میدان شوند، گفت: با استفاده از ظرفیت نیروهای نخبه و توانمند کشورمان می‌توانیم، به سمت رشد و تعالی حرکت کنیم.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه در احکام، روایات و فرمایشات رسیده از ائمه‌معصوم(ع) خوانده‌ایم، قبولی اعمال مشروط به قبولی نماز است، اضافه کرد: بنابراین باید تلاش کنیم، تا اعمال ما درست بوده و مقبول درگاه احدیت قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha