اهدای 19 جلد کتاب دفاع مقدس به کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور
کد خبر: 4136523
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

اهدای 19 جلد کتاب دفاع مقدس به کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور

همزمان با ایام بزرگداشت ارتش، 19 جلد کتاب از سوی ستاد قرارگاه ارتش در استان فارس به مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در شیراز اهدا شد.

اهدای کتاببه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور، همزمان با ایام بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی در یک اقدام فرهنگی، 19 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس از سوی ستاد قرارگاه ارتش در استان فارس  به مدیریت اسناد وکتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در شیراز اهدا شد.

در مراسم اهدای این کتب، فرهادی، جانشین ستاد قرارگاه ارتش در استان فارس، کار سازمان اسناد و کتابخانه ملی را حائز اهمیت دانست و آمادگی ارتش برای اهدای نسخه های بیشتر اعلام کرد.

روح‌الله منوچهری، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از حرکت فرهنگی ستاد قرارگاه ارتش، آمادگی مدیریت منطقه جنوب را برای همکاری اعلام دکرد و در پایان مقرر شد جهت تبادل هر چه بیشتر در امور فرهنگی همکاری لازم صورت گیرد.

بنا بر این گزارش، مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور به عنوان یک سازمان علمی و فرهنگی آمادگی خود را جهت دریافت کتب خطی، چاپ سنگی، سند، عکس، نقشه و سایر منابع مکتوب و غیر مکتوب به صورت اهدا یا خرید اعلام می‌دارد.

منابع بعد از دریافت در این سازمان پس از کارشناسی، آفت‌زدایی می‌شوند و بعد از فهرست نویسی و ثبت در اختیار پژوهشگران یا در معرض نمایش قرار می‌گیرد. منابع یاد شده در شرایط مطلوب با رعایت استانداردهای فنی حفاظت و نگه‌داری می‌شود.

انتهای پیام
captcha