ساخت 20 فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در قم
کد خبر: 4136925
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
به همت اداره نوسازی مدارس استان قم

ساخت 20 فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در قم

ساخت 20 فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سال 1401 در قم و در قالب 134 کلاس درس توسط اداره کل نوسازی مدارس استان به سرانجام رسید. 

ساختمان آموزشیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان قم، ساخت 20 فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سال 1401 در قم و در قالب 134 کلاس درس، با زیربنای بیش از 24 هزار مترمربع و با اعتباراستانی 660 میلیارد ریال و اعتبار ملی 2 هزار و 290 میلیارد ریال و مبالغ اهدایی خیرین مدرسه‌ساز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان به سرانجام رسید. 

استاندارسازی تأسیسات 36 مدرسه با 350 کلاس و با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال صورت پذیرفت.

تأمین تجهیزات هنرستانی، کلاسی و اداری، با هزینه اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان، رشد سه و نیم برابری را نسبت به سال 1400 تجربه کرد. 

تعمیر آسفالت 76 مدرسه استان قم به مساحت 115 هزار مترمربع و ایزوگام پشت بام 50 مدرسه به مساحت 28 هزار مترمربع با اعتباری 14 میلیارد تومانی و تعمیرات اساسی مدارس با اعتبار سه میلیارد تومان اجرائی شد.

 

‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌

‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

انتهای پیام
captcha