ظرفیت‌های کردستان برای رفع محرومیت و اجرای عدالت بکارگیری شود
کد خبر: 4138689
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

ظرفیت‌های کردستان برای رفع محرومیت و اجرای عدالت بکارگیری شود

امام جمعه سنندج گفت: مسئولان از نعمت‌های خدادادی و ظرفیت‌های کردستان به بهترین شیوه برای رفع محرومیت و اجرای عدالت در همه زمینه‌ها استفاده شود.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، ۱۵ اردیبهشت در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه سنندج با تقدیر از تلاش مسئولان در خدمتگزاری به مردم گفت: تمام مسئولان باید دست به دست هم داده تا مشکلات اقتصادی جامعه رفع شود.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و پایین بودن قدرت خرید مردم، افزود: گرانی و بالا رفتن قیمت اجناس، باعث ایجاد مشکل برای مردم به ویژه اقشار نیازمند جامعه شده است لذا دولت باید نسبت به کنترل بازار و ثابت نگهداشتن قیمت‌ها، جدی وارد عمل شود.

امام جمعه سنندج بیان کرد: مسئولان از نعمت‌های خدادادی و ظرفیت‌های کردستان به بهترین شیوه برای رفع محرومیت و اجرای عدالت در همه زمینه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به سفر یک روزه رئیس قوه قضاییه به کردستان ادامه داد: حجت‌الاسلام اژه‌ای در این سفر بر ضرورت همدلی و همفکری برای استفاده صحیح از ظرفیت‌های استان تأکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، یادآور شد: علم و دانش از دیدگاه دین اسلام جایگاه والایی دارد لذا دانش‌آموزان باید از فرصت تحصیل، برای ارتقای علمی کشور استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha