احداث پل رودخانه قمرود برای اتصال روستا‌های ملک قلعه و قشلاق
کد خبر: 4139642
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

احداث پل رودخانه قمرود برای اتصال روستا‌های ملک قلعه و قشلاق

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از اتمام پروژه احداث پل لوله‌ای رودخانه قمرود برای اتصال و ارتباط ایمن روستا‌های ملک قلعه و قشلاق خبر داد.

احداث پل رودخانه قمرود برای اتصال روستا‌های ملک قلعه و قشلاقبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا ایراندوست، مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در گفت‌وگویی با اشاره به احداث پل لوله‌ای رودخانه قمرود جهت اتصال دو روستای ملک قلعه و قشلاق البرز، گفت: با احداث این پل ارتباط بین این دو روستا در وضعیت ایمن‌تری برقرار شد.

وی با اشاره به همراهی اداره کل راهداری، استانداری و بخشداری در اجرای این پروژه، افزود: برای احداث این پل ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به همت دستگاه‌های اجرایی و اهالی تأمین و با مشارکت بسیج سازندگی استان به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: در اجرای این پروژه، بسیج سازندگی در حوزه تأمین ماشین آلات، تأمین بتن و ارتباط بین دستگاهی همراهی داشت و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان نیز در تأمین لوله، ماشین آلات و آسفالت مورد نیاز مشارکت داشت.

وی با اشاره به همت اهالی و بخشداری در تأمین مالی اجرای طرح، یادآور شد: ۱۴۰ میلیون تومان از اعتبار این طرح از طریق بسیج سازندگی سپاه استان قم تأمین شد.

ایراندوست ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای این قبیل از طرح‌های محرومیت زدایی اهتمام ویژه‌ای دارد و در جهت رفع مطالبات مناطق کم برخودار حرکت می‌کند.

وی یادآور شد: این طرح یکی از پروژه‌های بر زمین مانده بود که پیمانکار قبلی برای اجرای آن بیش از یک میلیارد تومان برآورد هزینه کرده بود که با هماهنگی بین دستگاهی با هزینه کمتری نهایی و در اختیار مردم قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha