تکمیل ظرفیت دوره حضوری تثبیت حفظ قرآن در مدرسه پیامبر اعظم(ص)
کد خبر: 4139762
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

تکمیل ظرفیت دوره حضوری تثبیت حفظ قرآن در مدرسه پیامبر اعظم(ص)

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دوره تثبیت محفوظات مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح آغاز شد.

تکمیل ظرفیتبه گزارش ایکنا، تکمیل ظرفیت دوره تثبیت محفوظات ویژه حافظان ۱۵ جزء به بالا به صورت حضوری روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۹ از سوی مدرسه تخصصی پیامبر اعظم (ص) سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

بنابر گفته فاطمه احمدیان، مدیر مدرسه «همچنین ظرفیت محدود دوره حفظ تخصصی چهارساله روز‌های سه‌شنبه، ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰، کلاس حفظ موضوعی، روز‌های سه‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰تا ۱۸ با تدریس بتول ابدال، داور ممتاز کشوری ویژه بانوان علاقه‌مند ادامه دارد».

از دیگر دوره‌های ترم بیست و هفتم مدرسه می‌توان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن با تدریس سعیده زندیان، فصیح‌خوانی با تدریس فرحناز حمیدی، تجوید ۱ و ۲ با تدریس ندا مرادی، معصومه گودرزی و کبری شفیعی‌پور، صوت و لحن با تدریس رضوانه جلالی‌فر، آشنایی با سیره اهل‌بیت(ع) و نهج‌البلاغه و مهدویت با تدریس حسینعلی مؤمنی، احکام عمومی با تدریس فاطمه حکمت اشاره کرد.

کلاس حفظ آیات موضوعی با تکیه بر خوشنویسی با تدریس فاطمه محمدی، آشنایی با زبان قرآن با تدریس بهنام مینایی، گل‌های بهشت ویژه دختران با تدریس سمیه محمدی و در بخش آقایان صوت و لحن با تدریس محمد پورعاشوری، فصیح‌خوانی و کارورزی با تدریس علی شاپوری، تجوید با تدریس غلامی و حفظ قرآن با تدریس محمدمحسن جعفرزاده و مهدی شعبانی از دیگر کلاس‌های ترم بیست و هفتم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم (ص) است.

مرکز دارالنور وابسته به مدرسه تخصصی نیز دوره‌های خود را ویژه خردسالان دختر و پسر پنج تا هشت سال در رشته‌های حفظ جزء سی‌ام، خلاقیت، اوریگامی، نقاشی و کاردستی، خطابه‌خوانی، سرود و تواشیح با تدریس نرگس رضوانی، فاطمه آذرنگ، آسیه، ولی بکر، مریم شاکرین، لیلا اخوان و گیتا رضایی برگزار می‌کند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و روز‌های پنجشنبه از ۸ تا  ۱۳ با شماره‌های  ۴۴۶۴۲۱۰۵  و ۰۹۱۰۲۱۲۳۶۰۸ تماس بگیرند.

مدرسه تخصصی پیامبر اعظم (ص) در میدان آزادی، روبروی مترو آزادی، شهرک شهید فکوری قرار دارد.

انتهای پیام
captcha