جلسات تخصصی حفظ و قرائت قرآن در آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی‌(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4141515
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

جلسات تخصصی حفظ و قرائت قرآن در آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی‌(ع) برگزار می‌شود

جلسات تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم در تمامی روز‌های هفته از سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی‌(ع) در حال برگزاری است.

جلسات تخصصی حفظ و قرائت قرآن در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی‌(ع) برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، جلسات تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه بانوان و آقایان از سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

جلسات آقایان هر روز از ساعت ۱۷ تا 19 در مسجد جامع حرم برگزار می‌شود. روز‌های شنبه به تدریس قرائت توسط داود لاچینانی اختصاص دارد و یکشنبه‌ها، موحد به آموزش تجوید می‌پردازد. روز‌های دوشنبه محمد برخورداری، تدریس قرائت را برعهده دارد که کلاس وی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

همچنین سه‌شنبه‌ها نیز جلسه ترتیل قرآن با تدریس علی شیرزاد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. کلاس روز چهارشنبه به تدریس حفظ قرآن توسط معتز آقایی اختصاص دارد و روز‌های پنجشنبه نیز مبحث قرائت توسط مهدی غلام‌نژاد تدریس می‌شود.

جلسات بانوان نیز به صورت روزانه در تالار شیخ کلینی برپا می‌شود. بدین صورت که در روز‌های شنبه، الهام ماندگارمهر به آموزش حفظ می‌پردازد. هاجر اسوار نیز تدریس قرائت قرآن را در روز‌های یکشنبه برعهده دارد.

دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها به ترتیب قرائت و مفاهیم قرآن از سوی خانم‌ها یثربی و حکیم تدریس می‌شود. روز‌های چهارشنبه نیز به آموزش قرائت توسط خانم عزیزی اختصاص دارد.

جلسات تخصصی حفظ و قرائت قرآن در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی‌(ع) برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha